You are currently viewing הרקטות והלוחמים פותחים שבוע רביעי בפלייאוף / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הרקטות והלוחמים פותחים שבוע רביעי בפלייאוף / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חודש של פלייאוף מאחורינו ו-8 הקבוצות החזקות בליגה מתנגשות זו בזו מדי לילה במלחמה על הזכות להופיע בגמרים האזוריים. לטעמי, הפלייאוף עד עכשיו בהחלט עונה על הציפיות, כשהיו לנו סדרות חד צדדיות אבל גם כאלו שהגיעו למשחק שביעי, וכל הקבוצות בסיבוב השני עדיין בתמונה. והלילה…

03:30 שעון שדות מיכה, הרקטות מיוסטון – הלוחמים מגולדן סטייט, גולדן סטייט מובילה 0-2

אז מה היה לנו?

מצד אחד, יוסטון נמצאת במצב רעוע יחסית לקבוצות שנותרו בפלייאוף, מאחר והינה היחידה שטרם ניצחה בסיבוב השני. מצד שני, אפשר לטעון שהלוחמים שמרו על הביתיות, כצפוי, ושיוסטון יכולה להשוות את הסדרה אצלה בבית. משני הצדדים ניתן להסכים שהמשחק הקרוב הוא בבחינת להיות או לחדול עבור הארדן והחבורה, מאחר והסיכוי לחזור מפיגור 3-0 בסדרה בכלל, ומול הלוחמים בפרט, הינו קלוש ביותר.

המאצ' אפ בין הקבוצות הללו – על השחקנים, המאמנים, שיטות משחק ואפילו התרבות הארגונית –  מלווה אותנו כבר לפחות שנתיים, והסדרה הזו נותחה לעומק על ידי נמרוד איתן, אז בשלב זה של המאבק ננסה להתמקד בשני המשחקים ששוחקו עד כה, כשהראשון היה משחק תחרותי מאד שהוכרע רק בשניות הסיום ובהשפעת החלטות שיפוט, נכונות או שלא, ובשני, משחק שהתאפיין בפציעות רבות, גולדן סטייט הפגינה דומיננטיות וניצחונה כמעט ולא הוטל בספק. ברשותכם, נשים את ה"רעש" במשחקים הקודמים – העבירות והשיפוט – מאחורינו, ונתמקד בכדורסל נטו. לא בהכרח שכדורסל נטו אכן יקבע את גורל הסדרה, אבל אני פשוט מעדיף לדבר על כדורסל ולא על פוליטיקה של כדורסל.

בחינת הנתונים הסטטיסטיים של שני המשחקים ביחד מעלה מספר נקודות מעניינות (הנתונים להלן הם ממוצע למשחק בסדרה עד כה אלא אם נאמר אחרת):

ה-%eFG של יוסטון גבוה מזה של גולדן סטייט (54.6%/53.6%), תוצאה מפתיעה למדי בהתחשב בכך שיוסטון הפסידה בשני המשחקים. גולדן סטייט, על שלושת צלפיה ההיסטוריים, קולעת פחות טוב מיוסטון בסדרה הזו ועדיין מצליחה לנצח. הכיצד? חלק מההסבר טמון בכך שהלוחמים קלטו כ-8 ריבאונדים יותר מיוסטון, 6.5 מהם בהתקפה! ולכן הצליחו ליצר יותר נקודות.

מי שאחראי לכך, במידה רבה, הם דריימונד ואיגי הקולטים 4 ו-3 כדורים חוזרים בהתקפה. זאת ואף זאת – איגי, עם 15 נק', מוביל את הקבוצה עם %eFG של 84% (!), ודריימונד, גם הוא עם כ-15 נק', אחריו עם 68%, כשדוראנט, סטף וקליי עם כ-50% לכל אחד.

כלומר, לא על שלישית צלפים היסטוריים לבדה תחיה הקבוצה, ואובדן העומק שאפיין את הלוחמים בשנים הקודמות מגדיל את משקלם של דריימונד ואיגי במשוואה הקבוצתית. שניהם שחקנים שלעתים זכו לביקורת על יכולתם ומידת המוטיבציה שלהם במהלך העונה הסדירה, ונראה ששניהם הגיעו לסדרה הזו חדים וממוקדים, ובמידה רבה הם גם עושים את ההבדל.

אם מסתכלים על הדקות – דוראנט עם 44, קליי ודריימונד עם כ-40, סטף ואיגי עם כ-35, והרבה אחריהם שון ולוני עם כ-15, מקינזי עם כ-10 וג'רבקו ובוגוט עם כ-5. ברור שחמשת ההמפטונים משחקים הכי הרבה דקות. כמה זה הכי הרבה? 80% מהדקות של הקבוצה, כלומר כ-38 דקות לכל אחד מהם. וואו… אפשר כמובן להסביר זאת הן בחולשת הספסל, הן בפציעתו של קאזינס, והן בכך שחמשת ההמפטונים מהווים את המאצ'-אפ המועדף על קר מול הרוקטס, אבל כך או אחרת מדובר ברוטציה קצרצרה אפילו יחסית ל… יוסטון וד'אנטוני הידועים ב"קצרצרותם" בפלייאוף.

ולא מדובר רק בדקות – ההמפטונים זרקו 84% מזריקות השדה של גולדן, וקלעו 86% מקליעותיה של הקבוצה מהשדה. השחקנים שאינם מההמפטונז זרקו רק שתי זריקות משלוש לאורך כל הסדרה, והחטיאו את שתיהן.

המסקנה מהנתונים דלעיל היא שגולדן סטייט רגישה באופן גבוה מהרגיל לפציעה של כל אחד מחמשת השחקנים המובילים שלה בסדרה. תמיד ידענו שפציעה של סטף או של דוראנט יכולה לחרוץ את גורלה של גולדן סטייט לשבט, אבל בסיטואציה הנוכחית מספיקה פציעה של איגי, שחקן לא צעיר, כדי להביא גם היא לאותה תוצאה. אם נוסיף לזה את הקרסוליים של סטף וקליי נגלה שאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה תלויה במידה רבה ביכולתה לשמור על בריאותם של חמישה אנשים שגילם הממוצע הוא 30. לא פשוט.

ועם הדקות, וההגנה המתחייבת מול קבוצה כמו יוסטון, מגיעות גם העבירות – סטף עם 5, דוראנט ואיגי עם 3.5, קליי עם 3 ודריימונד עם 2. העבירות של סטף בהחלט משפיעות לרעה על הקבוצה, והן מהוות "בונוס" נחמד ליוסטון, שמתמקדת בסטף ממילא כחלק מהתכנית ההתקפית שלה. גם אם נניח שדריימונד זכה להקלות מטעם הזברות, עדיין מפתיע, אותי לפחות, שיוסטון לא הצליחו להדביק לו עבירות נוספות, ובהחלט יתכן שהסטטיסטיקה הזו "תתיישר" במשחקים הקרובים.

אצל יוסטון המצב מעט מאוזן יותר – חמשת השחקנים המובילים משחקים כ-72% מהזמן (36 דק' בממוצע לשחקן) מול 28% של השאר (12 דק'), כלומר זו עדיין יוסטון קצרת הרוטציה, אבל הלוחמים כל כך הקצינו שיוסטון נראית ארוכה יחסית. בתוך החמישייה המובילה טאקר מוביל עם 40 דק' למשחק (האימונים עם הקומנדו הימי בחופי חולון הוכיחו את עצמם, מסתבר), כריס פול עם 38, הארדן וגורדון עם 36 וקאפלה עם 30. החמישה שאחריהם כוללת את האוס, שמפרט וריברס עם 12, גרין וננה עם 9 ופאריד עם 3.

גם בזריקות ובקליעות יוסטון פחות תלויה בחמישייה המובילה שלה שאחראית ל-80% מהזריקות ומהקליעות (יחסית ל-84%/86% אצל הלוחמים).

נקודות מעניינות למשחק הלילה ולהמשך הסדרה

התלות של גולדן בהמפטונז היא מוחלטת. ירידה, ולו קלה ביותר, בתוצרת של החמישייה הזו, יכולה להביא להפסד של הלוחמים, כמעט ללא יכולת תגובה מצידם. אני לא רואה שפנים בכובע של קר, למעט אולי ג'ורדן בל, אבל משום שהנ"ל הועבר לבידוד הרמטי בסוף הספסל, אין לצפות שיצא משם.

אז ברור שצריך להפחית את פגיעתם של ההמפטונז, אבל זה, כידוע, easier said than done, בדיוק בגלל האיכות של כל אחד מהם בנפרד ושל כולם ביחד. מה כן אפשר לעשות? בעיקר לנסות להתיש אותם. זה לא אומר שיוסטון צריכה להגביר את קצב המשחק, אבל כן אומר שבמשך 17 השניות האלה שהארדן מכדרר האחרים צריכים להתרוצץ, להחליף, לחתוך, לצאת ולהיכנס, ולהכריח את הלוחמים לרוץ אחריהם לכל פינה נידחת. המחליף הממוצע של יוסטון טוב יותר מהמחליף הממוצע של גולדן ועדיף להם להתיש את חמישיית הגולדנים גם במחיר של התשתם הם.

אמרנו שלא נתייחס ל"רעש", אבל אני לא יכול שלא לחשוב שהפונקציונליות האנליטית של המורי-בול עלולה להביא את הרוקטס למסקנה שגם הרחקה של אחד מחמשת המופלאים יכולה לעשות את ההבדל, ולו במשחק נתון. כך למשל עימות בין פאריד, נניח, לדריימונד, בסופו יורחקו שניהם, תוצאה שלא תפגע ברוקטס, אבל בהחלט תפגע בלוחמים, הוא לא תרחיש שהייתי נותן לו אחוזים של גבינת קוטג'. נראה מה יהיה.

קלינט קאפלה – 9 נק', 8 ריב' (2 בהתקפה), וחסימה אחת ל-30 דק' במשחק. אלה לא נתונים מזעזעים, אבל זה לא קאפלה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. אפשר וצריך לתת קרדיט על כך לדריימונד גרין, אבל קאפלה יכול יותר מזה, ושיפור שלו קריטי להצלחה של יוסטון. אם הוא לא משתפר ד'אנטוני יצטרך לבחור בין לתת צ'אנס לננה, ששיחק קצת, ולפאריד, שבקושי שיחק, לבין לעבור לסמול בול. לשחק סמול בול מול גולדן סטייט אומר להתמודד איתם בדיוק בחוזקות שלהם וקשה לי לראות את זה עובד לאורך זמן. אם יש חולשה לגולדן, בעיקר בלי קאזינס, היא טמונה בצבע, והמורי-בול גם הוא מברך על הצבע, כך שקשה לי לראות את יוסטון הולכת על סמול-בול לדקות ארוכות.

כבר ציינו שיוסטון נמצאת בנחיתות בולטת בריבאונד ההתקפה – רק 6.5 כאלה למשחק, כלומר פחות משניים לרבע. אז נכון שהשלשות שיוסטון ממטירה נוטות ליפול רחוק מהסל, אבל עדיין מדובר בנתון מפוקפק למדי מול חמישיית הסמול בול של גולדן סטייט. ושוב, קאפלה יצטרך להתעלות כאן.

אוסטין ריברס – עקב מחלה הג'וניור שיחק רק במשחק השני. מצד אחד, הוא שיחק 24 דקות, וקלע 14 נקודות ב-eFG מהמם של 87.5%. מצד שני הוא מוביל את הקבוצה בכל הקשור לאיבודי כדור ולדיפנסיב רייטינג (130 נקודות בהשוואה ל-116 של הקבוצה). אז האם שווה להמר עליו? לא יודע. קשה לי להאמין שישמור על האחוזים האלה בהתקפה, ואני לא רואה סיבה שישפר את ההגנה, אז אם אני ד'אנטוני אני פשוט בודק אותו לכמה דקות ברבע הראשון ומתגלגל משם.

קרי עד עכשיו עם 25% לשלוש. אפשר לתת על כך קרדיט להגנה של יוסטון אבל, בהנחה שהאצבע הפרוקה החלימה, אפשר גם להניח שהאחוז הזה יעלה בהמשך. הארדן, עם 30% לשלוש ושריטה בעיניים, כנ"ל. האוס עם eFG של 25% (1/6 מהשדה), ושומפרט עם 18% (1/8 מהשדה) סובלים גם הם מההגנה הלוחמת, אבל גם האחוזים שלהם אמורים להתיישר.

שורה תחתונה – הניתוח דלעיל אומר שיוסטון עדיין יכולה להשתפר ושגולדן יכולה להתעייף. הביתיות, והקריטיות, הן מוסיפות ואומרות שהלילה יוסטון תנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
Subscribe
Notify of
594 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
04/05/2019 14:09:27

פריוויו נהדר מיקי. אני מסכים עם מה שכתבת על שחקני החוץ של הרוקטס – האוס ושאמפרט היו יותר טובים בבית העונה, במיוחד בהגנה. אני לא חושב שקלינט קפלה כל כך playable בסדרה וחמישייה עם פי ג'יי טאקר הנמוך כסנטר יכולה להיות מעניינת, למרות שהוא צריך לשמור יותר את דוראנט מאת גרין (הסנטר של הווריורס). זה יכול להתיש את ההמפטונז ואולי להיות שווה ניצחון. אם יחזרו לאורקל ב-2-2 העייפות של החמישייה יכולה להשפיע ולכו תדעו מה יקרה. בכל מקרה, זה של יוסטון גם לדעתי. נקווה לעליית מדרגה של כריס פול.

האייקון האפור המקורי היחיד

שבוע של רקטות? למה פסימיות?

האייקון האפור המקורי היחיד

אולי רוקטס מפסידים היום ואז קמים מהקבר מ0-3 ל3-4 ??????????????????????????

האייקון האפור המקורי היחיד

הווינר הורידו את ההימור המרכזי…… למה ?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/05/2019 14:32:17

אחלה פריוויו מאנו, תודה רבה
מסכים עם כל מה שכתבת. תדרש התעלות מצד הגולדנים כדי לצאת עם הנצחון היום, ולא נראה לי שזה יקרה. אולי נרוויח סדרה מותחת

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:50:52

מעולה מיקי. לדעתי ההארדנס עושים את נצחונם האחרון לעונה זאת היום.
השופטים במשחק היום הם סקוט פוסטר וטוני בראדרס-ראשי יחידת הנוקמים הווה אומר שאיש ביוסטון לא יזרוק רגליים או ידיים מקו ה-3. אבל ייתכן כי הליגה לא רוצה להביא את הסידרה לסיומה הלילה ואם יהיה תרחיש בו הלוחמים מובילים אולי הם קיבלו הוראות לארגן משחק צמוד או מרווחים ולכן נשלחו שניהם יחד ולא אחד מהם.

שלהבת
שלהבת
04/05/2019 15:02:43

מי נתן להם משרוקיות??

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:16:40
Reply to  שלהבת

זה מסר להארדן שלא ינסה פלופים כי פוסטר לא ישרוק, בראדרס אולי כן 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 19:11:08
Reply to  שלהבת

🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 14:55:33
דה שוט
דה שוט
04/05/2019 21:10:33

מגניב, מעניין אם זה חוקי

דוראנט מלך, הארדן זבל
דוראנט מלך, הארדן זבל
04/05/2019 15:06:11

(רעיון מועתק מהאתר המתחרה)
קווין דוראנט השחקן הטוב בעולם! נותן סדרה מטורפת!!
ג'יימס הארדן הוא פייק! נותן סדרה פח זבל!!
.
עכשיו – אלה הנתונים של שניהם, בשני המשחקים.
האם תוכלו לזהות מי דוראנט, ומי הארדן?
.
שחקן א': 32 נק, 5.0 ריב, 3.5 אס, 1 חטיפה, ב-43.6 דק למשחק.
שחקן ב': 32 נק, 5.5 ריב, 5.0 אס, 2 חטיפה, ב-36.5 דק למשחק.
.
לא הולך. ננסה יעילות:
שחקן א': 46.8 אפקטיב, 55.2 טרו שוטינג.
שחקן ב': 45.7 אפקטיב, 56.0 טרו שוטינג.
.
המממ, עדיין תאומים סיאמיים…
אני יודע! הליכות לקו עונשין של הפלופר!
שחקן א': 20 מ-25.
שחקן ב': 21 מ-23.
.
אההה… אז אולי איבודי כדור?
שחקן א': 9.
שחקן ב': 10.
.
בקיצור:
הארדן ודוראנט נותנים עד עכשיו בדיוק אותה תרומה. פשוט אותו דבר.
קשה להמציא 2 שחקנים כ"כ זהים בנתונים שלהם.
אבל המסקנות, כרגיל, מבעד לעיני המתבונן ובחוכמת הנצחון בדיעבד.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:17:05

מה אתה מעתיק 🙂

דוראנט מלך, הארדן זבל
דוראנט מלך, הארדן זבל
04/05/2019 15:18:27

למרבה הצער יש חותמת זמן.
וכדאי לתת קרדיט למקור.
וכדאי להציג את זה בצורה יותר מסודרת, ויותר אטרקטיבית לקרוא, לתת לו להבין לבד, ולא לדחוף לו בפרצוף הכל.
חוץ מזה, סליחה.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:19:34

🙂 סתם צחקתי לא ראיתי את שלך אלא רק אחרי שכתבתי את שלי.

דוראנט מלך, הארדן זבל
דוראנט מלך, הארדן זבל
04/05/2019 15:20:42

הקרדיט הראשוני, כאמור, לפוסט-אפ

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:23:27

אהה הבנתי. פרסמו שם? תן לינק

לא יצא לי לקרוא שם האמת אז סבבה מדובר בהפרת בהפרת זכויות יוצרים 🙂

האייקון האפור המקורי היחיד

טוב שנתן קרדיט

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
04/05/2019 17:12:47

אין השוואה בינהם בכלל, על הארדן יש עומס גדול פי 10 כי הוא השיטה של יוסטון. דוראנט הוא קלעי על שיכול להוציא את הקבוצה מכל סלאמפ, ובשביל זה הביאו אותו. כשהקפקייק הביא את דוראנט הוא אמר לו משהו בסגנון ״ירד ממך העומס ויהיו לך המון זריקות פנויות״.

חתוליו
חתוליו
04/05/2019 23:23:06

הסיבה שהרבה אנשים לא אוהבים את הארדן לא נובעת מהסטטיסטיקה שלו אלא מהמון המון הצגות המלוכלכות וסחיטה של עברות שהופכת את המשחק לבלתי צפי בעליל. מעניין לי את החלק האחורי התחתון של הגוף רצף המשחקים מעל 30 נקודות כשאני יודע שמגינים מפחדים להתקרב אליו כי זו שריקה אוטומטית נגדם.
באופן אישי ממש שמחתי לראות את זה מתנקם בו במשחק הראשון מול הווריירס, כשפתאום הוא לא מקבל שריקה כשהשומר שלו נושף עליו (וזאת בלי לפגוע בזכותי להתלונן על שיפוט בזיוני במשחק הנ"ל).
בשורה התחתונה אלו שתי קבוצות מאוסות, אחת משום שהיא הרגה את התחרותיות בליגה והשניה בגלל שהיא מתסמכת על כוכב על עם טקטיקות שנויות במחלוקת בלשון המעטה.
שאלוהי הכדורסל יתערב כבר וידאג שהאלופה לא תצא מהסדרה הזאת אמן ואמן

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:14:00

משהו שקפץ לי הרגע שבדקתי סטט בסידרה הזאת

קווין דוראנט ב-2 משחקי הסידרה: 43.6 דק (נו כנראה שאפשר לשחק לא?), 32 נק, 5 ריב', 3.5 אס, 4.5 איב, 42.6% מהשדה, 46.8% אפקטיב, 44.4% מה-3, 80 אחוז מהקו.

הארדן ב-2 משחקי הסידרה: 36.5 דק, 32 נק, 5.5 ריב, 5 אס, 5 איב, 38.3% מהשדה, 45.7% אפקטיבי, 30.4% מה-3, 91.3% מהקו.

כולם פה הכתירו את דוראנט כשחקן הטוב בעולם וברוך והאשך אומרים שהארדן לא מגיע לפלייאוף. כמו שאמרתי להם הארדן הטוב בעולם ולא נופל מדוראנט, דוראנט פשוט בסופר טים מסריח ולכן מנצח.
כל ההבדל זה שדוראנט קולע טוב יותר מה3

אגב אריק גורדון עם ממוצע 21 נק למשחק הכי גבוה בסידרה אחריהם.
לגולדן יש 5 שחקנים בדאבל פיגרס קרי (19), קליי (17), איגי (15), גרין (14.5)
ליוסטון יש 4 שחקנים בדאבל פיגרס: גורדון (21), פול (17.5), ריברס (14)

אני אומר הארדן מנגב היום עם 40+

האיש מהקומה מעל
האיש מהקומה מעל
04/05/2019 15:15:03

חחחחח

האייקון האפור המקורי היחיד

מי זה ברוך?

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:18:40

שימו לב לקרי הןא 39% מהשדה בסידרה!! לא זוכר בחיים דבר כזה אצלו ויותר גרוע 26% מה-3!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:19:17

שני משחקים…

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:21:40

26% זה ראס גיסנו

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:27:24

שני משחקים….

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 23:03:56

קוואי לאונרד לעומתם, מול השומרים הטובים בעולם (אין קבוצה בליגה שמחזיקה את מגן הטבעת הטוב בליגה ושני שומרי פרימטר אדירים), עם הצוות המסייע החלש בפלייאוף 37.7 נקודות 66.7 אחוזים אפקטיביים, 71.4 טור שוושינג , הטוב בעולם

קורא כבר כמה שנים
קורא כבר כמה שנים
05/05/2019 2:00:21

ברוך אצלך כרגיל כולם הטובים בעולם וכולם שחקני התקפה הסיטורים שלא נראה כמותם ולא ישוחזרו.. נו באמת..

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2019 0:49:19

עם אצבע עקומה/פרוקה/כואבת/דואבת, מה שתבחרו מהרשימה. אמור להשפיע קלות על אחוזים, לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:18:56

ומה האחוזים האפקטיבים של דוראנט בדרך כלל? אז לא עדיף שהוא ישחק שלוש דקות פחות?

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:20:15

בלי דוראנט הם מנוגבים. תוציא אותו למשחק 1 ותראה מה קורה. גם בלי קרי או קליי אגב

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:26:54

נו לא למדחק לשלוש דקות מנוחה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2019 15:19:47

קבל תואר קפטן של כבוד…

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:27:17

חח וואלאק אתה עכשיו הבנתי את העקיצה 🙂

האמת יצא במקרה, אני לא קורא שם אבל ניב מלך וצודק

קורא כבר כמה שנים
קורא כבר כמה שנים
05/05/2019 1:59:11

ההבדל בין הארדן לדוראנט צועק אוי האחוזי שימוש אוי

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 15:26:16

וואלק מצאתי כבוד לאפלטון

https://postup.co.il/%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A2%D7%99%D7%9F/

קיצר זכויות היוצרים שלו מסתבר

דקסטר
דקסטר
04/05/2019 16:05:32

חבל שלא כותב בהופס. היה מקבל 80 תגובות ולא 8

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  דקסטר

חבל שאני לא מגיב אצלו. עשיתי 800.

מבין בינוני
מבין בינוני
04/05/2019 15:53:16

לכל האלו מפוסט אפ שחוגגים את ה"שוויון" בין דוראנט לבין הארדן בסדרה למרות שכל מבין בינוני רואה שדוראנט הרבה יותר טוב…
הארדן אכן מגיע לאותם נתונים ובאותה יעילות של דוראנט אבל הוא עושה את זה בקבוצה שמשחקת רק עליו ושכל השיטה בנויה כבר כמה שנים כדי למקסם את היכולות שלו.
המשמעות בסדרה הזו היא שלהארדן 43 %usage בעוד שדוראנט 34 %usage, ואז מבחן העין מקבל גיבוי סטטיסטי. להשיג סטטיסטיקה מעולה עם usage גבוה זה קל, את זה אפילו ווסטברוק מצליח. לכן, השוויון בסטטיסטיקה לעומת הפער ב-usage מסביר את הפערים לדעתי לפחות (גם אם ההסבר שלי לוקה בחסר).
ולא הייתי ממהר ללכת על הפרשנות שלדוראנט שחקנים הרבה יותר טובים לידו, כי אם הארדן היה בלוחמים הוא לא היה מצליח להגיע לחצי מהסטטיסטיקה שלו ביוסטון. אם דוראנט היה ביוסטון הוא היה מגיע לסטטיסטיקה של הארדן ביעילות גדולה יותר.
כולנו נחכה לשנה הבאה כשדוראנט יהיה בקבוצה פחות טובה ואז נראה מי צודק. אם דוראנט יישאר הלוחמים הוא לא שווה אפילו את התגובה הזו שלי…

מבין גמד
מבין גמד
04/05/2019 16:48:28

נוטה להסכים, לכל. (פרט לטענה על "למי יש שחקנים טובים יותר לצידו", נו באמת).
אכן דוראנט שחקן הרבה יותר מוכשר, והרבה יותר אלוהי. כשלעצמי הופתעתי מהנתונים השויוניים האלה, זה "לא מרגיש נכון".
אבל האם כל זה לא מחזק דווקא את הקייס של הארדן? להגיע לאותה יעילות, בעומס הרבה יותר גדול?
גם גדולי מבקריו של הארדן (ויש על מה) חייבים להודות, שהוא מחלץ מעצמו כבר לפחות 2 עונות, מעל-ומעל-ומעבר. וזה מרשים ביותר.
האם לדוראנט יש עוד הילוך? אולי כן. בוא נחכה כאמור לקיץ…

מבין בינוני
מבין בינוני
04/05/2019 18:13:25

היה קורטוב של ציניות בדבריי אבל ברור שהארדן הוא אחד הגדולים בליגה ומניח שיסיים בסביבות ה-30 הגדולים בהיסטוריה.
דוראנט פשוט זה ליגה אחרת גם אם זה לא בא לידי ביטוי בכלל הסטטיסטיקות בשני המשחקים האחרונים.
ברור גם שהקבוצה של דוראנט טובה בהרבה מזו של הארדן. יש לכך יתרונות מבחינת אליפויות אבל גם חסרונות, למשל סטטיסטיקה אישית.
בגדול, עיקר הטענות שלי בתגובות מבוססות על כך שלדעתי אי אפשר להשוות שחקן two way היסטורי שיכול להצליח בכל שיטה, לשחקני התקפה עילאיים שמערכת שלמה עובדת עבורם כמו הארדן וסטף קרי.
האם זה מוריד מגדולתו של סטף ומהפכת השלשות שלו? לא. האם זה מוריד מהשנה ההיסטורית של הארדן? לא. פשוט הם לא באותה הליגה של דוראנט (לדעתי לפחות).

דה שוט
דה שוט
04/05/2019 21:18:39

בתור כוכב על : הארדן=דוראנט
היתרון הגדול של קיידי זה היכולת להעמיד מספרים פסיכיים כאלה בקבוצת כוכבים, וזה מקנה לו את האליפויות; הארדן לא יכול להשתלב כמוהו, זה יוריד לו מהתפוקה

אוסקר
אוסקר
05/05/2019 7:06:02
Reply to  דה שוט

הפוך.
לדוראנט יותר קל כי אי אפשר להתרכז רק בו והוא יכול לנוח חצי עונה. אף קבוצה לא יכולה לעשות לו מה שיוטה ניסו לעשות להארדן. כל מה שהנמושה הזה היה צריך לעשות עד עכשיו זה לבוא פעם בשנה לדפוק שלשה מול לברון בגמר ולקחת הביתה גביע.
מה שיוסטון עושים טוב הוא שהם גורמים לגולדן סטייט לשחק כמעט כמוהם. כל התנועה והמסירות של גולדן סטייט לא קורים יותר מדיי וגם הם (כצפוי) נותנים לדוראנט את הכדור ועומדים ומסתכלים. בעיקר בדקות ההכרעה.

דה שוט
דה שוט
04/05/2019 21:15:21

+99
יפה אמרת, כל מילה!!
בעצם כמעט כל מילה – קיידי ישאר עם סטף

מנחם לס
04/05/2019 15:53:25

מיקי, זאת האמת: כל פעם שאני רואה את השם שלך בפוסט אני מרגיש מין כיף כזה שאני יודע שאני עומד לקרוא משהו מיוחד, ואתה אף פעם לא מאכזב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2019 19:24:52
Reply to  מנחם לס

תודה רבה מנחם, נעים לשמוע.

האייקון האפור המקורי היחיד

פוסט אפ מה שנקרא

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
04/05/2019 16:11:56

מצוין מיקי – וסחטיין על זה שבכל פוסט אתה כותב בסגנון שונה.
.
אני חושב שג"ס מאוד מאוד (אפשר להוסיף כאן עוד כמה מאוד) רוצים את הסדרה הזו אחרי שנה שעברה ורצוי בכמה שיותר השפלה. מ2015 היו 3 קבוצות שהסתכלו לג"ס בלבן של העין: אולהומה ז"ל, קליבלנד ויוסטון. המוטיבציה מול קליבלנד אחרי אותו הפסד הייתה בשמיים ועל אוק' אין מה לדבר כי… נראה שיוסטון מצליחים להוציא אותם מן האדישות אבל זה באמת אומר להעיר את הדב
.
קשה לי להאמין שסטף ייתן עוד משחק לא טוב לכן אני הולך היום על ניצחון של הלוחמים וסגירה מעשית של הסדרה

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2019 16:22:56

איזה כיף לקרוא , גם כאן וגם את פרשני ה-NBA ברשת , מסכימים כולם ש"הלילה זה של יוסטון".
אגב, כמעט כולם , וגם גולשי הופס , חזו שהמשחק הראשון הוא של הרוקטס . וכשזה לא קרה בראשון , חזו שזה יקרה בשני .
.
אז ברור – כולם רוצים סדרה תחרותית . ועדיין , מספר נקודות למחשבה להלילה ( לכל ה"שדה" מול הווריורס ) :
1. אם אשאל אתכם מי הקבוצה הטובה יותר ולמי יותר כלים לניצחון , מה תענו ?
2 .אם אשאל אתכם למי מהשתיים יש תקרה גבוהה יותר כשהיא מתקתקת היטב , מה תענו ?
3. אם אשאל אתכם למי יש על הנייר צלפים טובים יותר , מה הפעם תענו ?
4. ואם אשאל מי יכולה לשחק הגנה עילית יותר מרעותה , מה שוב תענו ?
.
ואחרי כל זה , בחרתם את צד הרוקטס. אז עכשיו , עוד כמה נתונים .
1. היום אין עייפות , כי היתה מנוחה ארוכה ל-2 הצדדים .
2. הווריורס משחקים השנה טוב יותר בחוץ מאשר בבית , כנראה מכיוון שרמת השאננות יורדת כשהם לא באורקל .
3. נכון – הספסל של הרוקטס עדיף כנראה. אבל בפלייאוף החמישיות הפותחות יכולות לשחק הרבה יותר דקות . ואין אף חמישיה בליגה
שמתקרבת ברמתה לחמישית המפטונס.
4. האם סביר שהאחים ספלאש ימשיכו להחטיא ? אולי יותר הגיוני שאחד מהם פתאום "יתפוס אש" וישרוף את הסל מטווח השלוש ?
.
הכל יכול לקרות במשחק בודד. ועדיין , אני , שמשוחד כמובן , לוקח את הצד של האורחים , שישלחו הלילה, כך אני מקווה, את צוות האנליטיקס המבריק לעשות שיעורי בית לשנה הבאה. ואם לא הלילה , אז יומיים אח"כ.
.
אגב, סטף ישחק כשהאצבע הפגועה קשורה לזו שלידה.

מבין גמד
מבין גמד
04/05/2019 16:55:07

אני איתך. עונה הכל "כן" לגולדן סטייט, with flying colours.
יותר מזה – זה כנראה אוסף הכישרון הגדול בהיסטוריה (מחוץ לדרים-טים). קשה עד בלתי אפםשרי להשוות, אבל גם ג'ורדן לא כיכב בקבוצה כזו, בטח לא התמודד עם אחת כזו.
נו, אז מה?
להגיד שהכי טובה, אבל ממש הכי-הכי-הכי טובה, תנצח בסדרה? זה no brainer. בטח בסדרה של הטוב מ-7 משחקים.
להגיש ש"הכי טוב צריך לנצח", זו גישה של צדק אבסולוטי. או של מאזנים.
רק מה – אוהדי ספורט באו לראות ספורט, גם מתוך רצון בדרמה. גם מתוך תקווה שהפעם לא יהיה "צדק אבסולוטי", אחרת מה הטעם בעצם. וזה אומר אפילו אפשרות קטנה להפתעה. זה כל הסיפור. לכן יגידו לך, רוקטס. למרות שבמבחן ההגיון? מה פתאום.

עידן
עידן
04/05/2019 19:21:16

אני גם אומר יוסטון אבל מסיבות אחרות

נתי
נתי
04/05/2019 20:10:38
Reply to  עידן

הפעם הניחוס שלך לא יעבוד

דה שוט
דה שוט
04/05/2019 22:01:48

מעניין מה ההבדלים ברייטינג בין הסדרות – יש לי תחושה שזו של הלוחמים והטילים עולה בהרבה על כולן (גם כאן בבלוג החי) יודעים למה?
1. ג"ס הכי מהנה לצפיה. כוכבי על השירים.
2. יוסטון מרתקת, תענוג לשנוא אותם, הם יורקים דם בסגנון אולד-סקול והארדן זו תופעה חד פעמית.
3. כולם קשקשנים…

אור
אור
04/05/2019 23:10:57
Reply to  דה שוט

כי זה "הגמר האמיתי", או – יוסטון זו האופוזיציה (בהמשך לסדרה משנה שעברה) + ג"ס אטרקטיבית.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2019 23:12:09
Reply to  דה שוט

1.גולדן סטייט לא מהנה לצפייה בסדרה הזאת , בטח שהיא נופלת למשחק בידודים של יוסטון.
.
2. אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לצפות בסגנון האנטי כדורסל של גיימס הארדן , אני בטוח שרבים מהצופים יסכימו איתי על כך , אני מקווה שהליגה תוציא חוקים נגד פלופים כיוון שזה לא כדורסל.
.
3. תלוי בשיווק ובשעות שהליגה נותנת למשחקים כמובן שזה מושפע מכמה שנים של מלחמה בין הקבוצות והרייטינג שהם מייצרות (גולדן בטייט זה תרנגולת זהב)., על גודל השוק וזאת שהליגה יודעת בדיוק איך לעשות שואו.

מבין גמד
מבין גמד
04/05/2019 17:17:22

מה עם מדד הכיף?
מי הקבוצה שאתה יודע שיהיה כיף במשחק שלה, לא בהכרח קשור לרמה, אבל בלגן, אקשן, התלהבות, נפילות והתאוששות ונפילות ורולר-קוסטר. כזו שהשם שלה מספיק כדי להגיד, שווה כנראה צפיה.
בלי סדר מחייב, ובדגש – לא הכי טובות! – החמישיה שלי העונה זה פורטלנד, ברוקלין, סקרמנטו, הקליפרס, ובדוחק גם פילדלפיה, שתמיד קורה אצלה משהו (ג"ס מחוץ לכל תחרות, גם פה).
מי שהיתה אמורה להיות שם, always fun to watch – והיא הכי לא – זה כמובן הלייקרס והצעירים.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/05/2019 17:22:26

התבלבלת אולי עם מדד המתח לאוהד ניטרלי , שאומר שהוא רוצה סדרה ארוכה ככל האפשר.
מדד הכיף מהמשחק ? המדד הזה יגרום לכל אוהד נייטרלי לרצות לראות את הרוקטס מחוץ לפלייאוף כמה שיותר מהר.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/05/2019 18:49:27

רוב האוהדים היו רוצים את ג"ס מחוץ לפלייאוף. לראות את ג"ס עם החמישייה שלה מול קבוצה "רגילה" (יחסית למעמד) זה שעמום. כל הכבוד על המהלכים שאפשרו לכל כך הרבה שחקנים גדולים להתקבץ ביחד (לא בציניות), אבל אוהדים ניטראליים מחפשים עניין.

השרת
השרת
04/05/2019 21:21:18

אני בתור אוהד נייטראלי נהנה מהקבוצה ההיסטורית הזו על אף שמרגיש שזה לא כוחות, האמת שפרט ליוסטון אשמח שכל קבוצה אחרת פרט לגולדן סטייט תזכה באליפות, אבל אשמח גם לראות את הלוחמים מטאטאים את כל מה שנשאר בתצוגות כדורסל.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
04/05/2019 17:17:37

שלא יהיה ספק,אני בדעה שדוראנט הוא השחקן מספר 1 בליגה היום,לפחות עד שלברון יחזור ,אבל ההשוואות שלו לכוכבים אחרים בליגה זה פשוט לא פייר ועושה עוול לשחקנים אחרים,הרבה יותר קל לך לשחק שאתה יודע שיש לך את סטף וקליי איתך שכל רגע יכולים להתפוצץ,לשחקנים כמו לילארד הארדן ויאניס אין את הפריבילגיה הזאת,שהלחץ שלך הרבה יותר נמוך,קל לך לשחק הרבה יותר טוב,כולנו זוכרים מה היה ב2016 עם ווסטבורק,שאז עוד היה שחקן טופ 10 אולי אפילו טופ 5.

אני שוב חוזר ואומר שאני לא חושב שאף אחד משניהם יותר טוב ממנו אבל אני באמת מעוניין לדעת האם יש כאן מישהו שחושב שקוואי/יאניס לא היו מספקים מספרים מטורפים באחוזים מצויינים אם הם היו מתחלפים עם דוראנט?

מבין גמד
מבין גמד
04/05/2019 17:26:27

המחשבה על יאניס בגולדן סטייט מעוררת חלחלה… גם AD, קוואי – שלא לדבר על לברון (של עונות שעברו). יאניס בגולדן סטייט, רק לחשוב על סטף וקליי מתפנים לזריקות באמת-נוחות, או על ההתעופפות של היווני לתוך הטבעת מהמסירות של דריימונד. שיאי דאנקים ו/או שלשות היו מתנפצים, שלא לדבר על השדרוג בהגנה.
מהר תמחק את התגובה לפני שייכנס רעיון למישהו…

מבין בינוני
מבין בינוני
04/05/2019 18:24:46

זה לא הכי מדויק.
דוראנט כבר שבע עונות ברצף מעל 50% מהשדה, ארבע הראשונות עם ראסל ראש בקיר ווסטברוק. את המשמעות של לשחק לצד ווסטברוק אנו מבינים עכשיו כשרואים עילוי כמו פול ג'ורג' הולך לאיבוד.
בכלל, האחוזים של דוראנט לשלוש לא השתפרו בגולדן סטייט וחלק גדול מהזריקות שלו לא בדיוק חופשיות. ברור שהשיטה של גולדן מנצחת וברור שכדאי לשחק עם סטף וקליי, אבל הגדולה של דוראנט היא שהוא מצליח להיות יעיל בכל שיטה ובכל מצב.
בנוסף, בואו לא נתבלבל, השיטה של הלוחמים סובבת סביב הספלאש, ורק אם לא הולך להם דוראנט נכנס לעניינים. אף סופר סטאר אחר לא היה מצליח ככה, לפחות לדעתי.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
04/05/2019 18:51:25

זה היה נכון אולי בעונה הרגילה. בפלייאוף הם דוראנט ועוד 4.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/05/2019 19:04:14

תודה מיקי
אני אלך עם ניצחון לגולדן בשביל ה-פו פו של גיא.
נראה שליוסטון אין את זה גם השנה כשהארדן (המכונה השיקוץ ע"י האשף ושות ובעצם גם אני הסתפחתי לחבורה הנכלולית המשוקצת הזו) של פליאוף לא יכול לקחת את הרוקטס לשלב הבא.
רק תרשה לי כמה מילים על קלינט איסטווד הגאון (יותר מיוקיץ) שכשחקן ובימאי ובימאי שגם מביים את עצמו משחק נמצא בשורה אחת עם הגדולים ביותר בקולנוע והלוואי והיה הופך לנשיא רפובליקני גם בגלל שבאמת איכפת לו מהסביבה. חבל שהשאיפות הפוליטיות שלו היו כל כך קטנות ושלא הלך עד הסוף.
אני מדביק פה לינק לאחד הסרטים הפחות מוערכים שלו, בעצם אולי הכי פחות מוערך שלו. לדעתי הפשטות פה היא התחכום האולטימטיבי (לאונרדו). וצריך לראות בסרט הזה הרבה יותר מאשר סתם קומדיה.
זה אחד הקטעים האהובים עלי בסרט, ויש שם הרבה קטעים כאלה שמפגישים אותך עם טיפוסים אמיתיים בארה"ב באותם השנים.
אפשר שלא לאהוב את הזקנה הזו רות גורדון שצועקת GET OFF OF MY PROPERTY? ואחר כך מנבלת פה כמו שימון בשלוש וחצי בבוקר?
ובסוף היא ממלמלת לעצמה כמה היא מיסכנה 🙂 גם כיווני הצילום כשהכנופייה בורחת מהזקנה והקריזה מיוחדים ואולי פורצי דרך.
https://www.youtube.com/watch?v=6GJ9V-195Hk

אסף
אסף
04/05/2019 19:04:26

מקווה לניצחון הטילים בעיקר בשביל שיהיה עניין בסדרה ובשביל הבראקט שלי.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
04/05/2019 19:15:29
Reply to  אסף

תהיה באפיקים ברביעי בערב?
אהיה בלהקת האש, אחראי על דוכן פרגיות . . .

no funny shtuff
no funny shtuff
04/05/2019 20:45:45

לרוץ הוא רץ עם מסדה. לא עזר להם.
עוד גביע לארון של האימפריה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
04/05/2019 21:23:44

שמעתי שהרבה בזכות אבא שלך. הגיע ראשון בפער גדול ועם חיוך!

no funny shtuff
no funny shtuff
04/05/2019 22:25:35

הוא לא קלקל את הפער (50-60 שניות)..
ניצחון יפה מאוד. היה כיף.

ג'ורג'
ג'ורג'
04/05/2019 19:04:55

פריוויו מעולה.
הנבואה לשוטים וההימורים מיותרים, הכל יכול לקרות היום – שום דבר לא יפתיע. תצוגת על של הלוחמים או לחימה חסרת פשרות של הטילים.
נקווה שהטילים יעשו את העבודה ואז:
1. (אולי) נקבל סדרה שתלך ל-7 משחקים
2. (בטוח) המגיב והכותב הנכבד גיא יאלץ להוריד עוד "פו" אחד מהשם שלו.

עידן
עידן
04/05/2019 19:17:43

היום יוסטון מנצחים

עידן
עידן
04/05/2019 19:18:04

Raptors list Pascal Siakam as doubtful for Game 4 with right calf contusion.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/05/2019 19:23:58
Reply to  עידן

חדשות רעות מאד.

ראס א שטן
ראס א שטן
04/05/2019 19:29:07
Reply to  עידן

ישחק כמו גדול רוצים לבלבל את בראון

עובר אורח
עובר אורח
04/05/2019 19:26:13

אחלה, תודה
עדיף גועל חדש מגועל ישן, ממש מקווה שג"ס לא ייקחו היום ואז בסוויפ, ואז תנוח לקבל מותשת מהחצי השני ואז עוד סוויפ ואז לנוח עד להגעת המותשת מהמזרח… .
בקיצור, סכנה ברורה ומיידית לכל הפאקינ פלייאוף המשחק הזה, מחזיק כל אצבע ואיבר בגוף למען שחור-הזקן

עידן
עידן
04/05/2019 19:35:23
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/05/2019 19:36:18

רב תודות חבר

no funny shtuff
no funny shtuff
04/05/2019 20:51:58

מאוד מקווה לניצחון של יוסטון הלילה לטובת עניין בסדרה וטיפה להקשות על האלופים הוודאיים.
אבל- קשה לי להאמין שזה יקרה. יוסטון משחקים מאוד לא חכם ויותר מדי שחקנים לא משחקים טוב.
מהצד השני דוראנט בכושר שיא, ללא ספק הכלי ההתקפי מספר 1 של הווריורס וה-fmvp השלישי ברציפות כבר שלו בטאבו. גם הדונקי בכושר אדיר, איגי מצויין והספלאש בראדרס, גם אם חא מבריקים, עושים את שלהם כשדוראנט מאפשר להם.
אז בקיצור 3-0 לווריורס בדרך לסוויפ ג'נטלמני.

una domanda all'Ermano Forte
una domanda all'Ermano Forte
04/05/2019 22:52:26

Signore,
mi scusi che mi rivolgo a lei ma c'è qualcosa che non mi torna
lei, nella sua grazia, ha fatto del gran bene a una persona che mi è molto cara dandogli vita di un essere umano anzichè di una zanzara sebbene le circostanze dittate dal suo ambiente salvandogli dalle zampe di una bestia crudele che tanto per parlare la chiamerò Reb Hitler.
Io non me la prendo con lei per avermi sacrificato nel corso dei negoziati (a pensarci sopra, vendendomi ad AA fu stato la mia salvezza-lei immagina che fine avrei fatto se fosse Vincenzo a possedermi)
So che io avevo incavolato un mucchio di.gente promitente sebbene fui stato sempre a reagire e mai a provocarvi senza un buon motivo. Credo che il Franco l'abbia messo al corrente con tutta quella faccenda con Gamliel
cos'altro vi aspettate? Che io stia ad aspettare che mi becchi quello scarafaggio Holywoodiano?
Insomma. Lei è stato una persona molto stimata da mio nonno ( ho ancora presente il riquardo del cavaliere dipinto da lei appeso sul muro a casa sua) e per quello stimato anche da parte mia. Detto questo, io non riesco a capire una cosa sola; lei, che regola sta seguendo?
Ha protetto il M ma aveva torturato la G.
Ha rimproverato quel cretino di Reb Hitler per aver dato uno schiaffo a mia zia da bambina ma allo stesso tempo lascia che il Vincenzo tenti ad avvelenare mio babbo giusto perchè non ce la fa a beccarmi.
ripeto, il mio è stato sempre una reazione alle vostre provocazioni
e poi Franco mi da del maleducato (al supermercato pensando all'inizio che era il Vincenzo a darmelo)
allora decide lei se lo sono
e comunque sua risposta sarebbe apprezzata

חתוליו
חתוליו
05/05/2019 2:14:18

כשירות לציבור העברתי את התגובה הזאת דרך גוגל טרנסלייט (בהנחה שמדובר באיטלקית). ת-ב-ל-ו!

סר,
סלח לי שאני פונה אליך אבל יש משהו שלא חוזר אלי
היא, בחסד שלה, עשה הרבה טוב לאדם יקר לי מאוד על ידי נותן לו את החיים של האדם במקום יתוש למרות הנסיבות שהכתיבה הסביבה שלה להציל אותו מרגלי חיה אכזרית כי אני אקרא לה ר 'לדבר היטלר.
אני לא לוקח את זה על שהיא הקריבה אותי בזמן המשא ומתן (לחשוב על זה, למכור את עצמי ל- AA היה הישועה שלי – אתה מתאר לעצמך מה היה קורה לי אם וינצ'נזו היה מחזיק אותי)
אני יודע שעצבנתי חבורה של אנשים מבטיחים למרות שתמיד הגבתי ולא עוררתי אותך בלי סיבה טובה. אני חושב שפרנקו שם אותו עם כל העסק הזה עם גמליאל
מה עוד אתה מצפה? ללא שם: אתה מחכה לי כדי לקבל את התיק הזה hollywoodian?
בקיצור. היא היתה אדם מוערך מאוד על ידי סבי (עדיין יש לי את הגב של האביר צבוע על ידי אותה תלויה על הקיר בבית שלה) ועל זה מוערך גם ממני. עם זאת, אני לא יכול להבין דבר אחד; על איזה כלל היא עוקבת?
הוא הגן על מ 'אבל עינו את ג'.
הוא נזף כי האידיוט של הרב היטלר על סטירה דודה שלי כילד אבל באותו זמן לתת וינצ'נצו מנסה להרעיל את אבא שלי רק כי הוא לא יכול לתפוס אותי.
אני חוזר, שלי תמיד היתה תגובה לפרובוקציות שלך
ואז פרנקו נותן לי קצת חצוף (לסופרמרקט חושב בהתחלה שזה היה וינצ'נצו לתת לי את זה)
ואז היא מחליטה אם הם
ומכל מקום תשובתו תוערך

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
04/05/2019 23:21:40

יהיה מעניין לראות את יוסטון בבית. היה משהו רכרוכי ורובוטי בשני המשחקים שלהם בחוץ, בסך הכל הם לא היו רעים ושיחקו לפי הספר של הסטטיסטיקה המתקדמת, בעונה הרגילה ומול קבוצות כמו יוטה זה עובד להם אבל מול ג"ס צריך את האקסטרה מייל, ואם מוחצים אותך בריבאונד התקפה, כנראה שהקבוצה השנייה רוצה יותר.
הארדן חייב להיות השחקן מספר 1 על המגרש כדי שיהיה להם סיכוי לניצחון, ואני פשוט לא רואה את זה קורה במגרש שמשחקים בו סטף, דוראנט וקליי.
יוסטון נחלשו השנה, שם את הז'יטונים על התפרקות הלילה ו 3-0 שסוגר את הבסטה.

Ido
Ido
05/05/2019 0:51:37

תודה מיקי.
הסיכום שלי
ג"ס ישחקו את המשחק הרגיל שקווין ימסך את הארדן. וזה יאט אותו קצת.
אם החרא יפגע המאוורר אז הולכים על קווין. קווין יסדר נצחון .
את המשחק הרביעי כולם מסכימים שאפשר לתת ליוסטון אבל לא את השלישי .
יש גם מצב שקארי יתפוס יום (אחד לארבע). או קליי (אחד לעשר). ואז זורקים את התוכנית לפח והולכים על קארי.
כמה קל שמשחקים שח ויש לך ארבע מלכות….

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2019 1:03:53
Reply to  Ido

אני חושב שהסיום של התגובה שלך הוא התיאור הטוב ביותר של גולדן שקראתי

האייקון האפור המקורי היחיד

האווי באת בדיוק בשניה חחחחחחחחחחחח
~~~~~~~~~~~~~~~~
אחרי שתיקה

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Ido

מוזר שהווינר הפסיק לתת אפשרות על יוסטון דולדן עכשיו

האייקון האפור המקורי היחיד

כמה שילמו ליוסי שימסור את הפנדל לשוער?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 2:23:11
האייקון האפור המקורי היחיד

וואט דו יו מין?

אלעד דהן
05/05/2019 3:12:54

תודה רבה מיקי.

יש לינק?

Smiley
Smiley
05/05/2019 3:22:20
האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

האמת שהויכוח על קווין והארדן מיותר. השאלה מי מנצח

האייקון האפור המקורי היחיד

ולמה קליי תומפסון לא מדובר כסטאר?

Smiley
Smiley
05/05/2019 3:36:07

1. אם אתה מתחיל קבוצה מהתחלה, במי אתה בוחר: דוראנט/הראדן?
2. למה קליי תומפסון לא סטאר?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:53:13

אם אתה מתחיל קבוצה אתה חייב לבחור בקוואי , אם מסתכלים על גיל אז יאניס הוא הבחירה העיקרית

Smiley
Smiley
05/05/2019 3:56:44

בשאלה האופציות הן דוראנט או הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:59:17

לוקח את הארדן, בגלל הניהול משחק. דוראנט צריך מנהל משחק לידו.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:38:48

אני מקווה שיוסטון ינצחו הלילה, כואב לי על האוהדים שלהם ועל הבעלים החדש שנעקצו בידי פול וקאפלה, אם יפסידו את הסדרה לפחות שלא בסוויפ , כמו שחשבתי לצערי שיאם היה בעונה שעברה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:41:29

ומקווה שפילי או מילווקי ישחטו את הלוחמים בגמר, סוויפ יותר טוב ויורידו לדנוקי ולאוהדי ההצלחות את החיוך מהפנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:45:48

2 סלים קלים על הארדן מצד שני הכניס את קרי לבלנדר

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:47:46

עוד פעם השופט דופק את יוסטון בעבירת תוקף ,זה הפעם הראשונה שמקבלים תוקף שהרגליים לא יציבות בהגנה חוקי גולדן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:48:59

בן זונה גרין השחקן המלןכלך בליגה שמשהו יזרוק אותו, לא הגיוני שכל האצבעות האלה לעין לא בכוונה (שוב הכניס אצבע להארדן הפעם לעין השנייה

נדב
נדב
05/05/2019 8:30:24

צודק

מנחם לס
05/05/2019 3:49:57

שפוט ביתי לאורחים

סולי
05/05/2019 3:50:06

שוב גרין הלך לעין של הארדן

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 3:50:48

gooooo golden
לדרוס את ע' שיקוץ ראשי
לטחון לטחון לטחון
או כמו ששמעון אומר,
לנגב את הלכלוך,וחזק

האייקון האפור המקורי היחיד

העיקר שדוראנט ישבור שיא פלייאוף

Smiley
Smiley
05/05/2019 3:50:57

הרוקטס פתחו בהגנה לא טובה. אם קצת ריכוז וקבלת החלטות טובה של הווריורס והם היו ב-15 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:51:22

אוקי זה כבר עבר לגבולות המצחיק, קרי זז בהגנה עברה ברורה על גורדון רגליים לא יציבות ,שוב המשרוקיות נודמות, די מבאס לראות משחק מכור.

פליימיקר
פליימיקר
05/05/2019 3:51:27

גולדן כרגע מאוד חדים

מנחם לס
05/05/2019 3:56:43

תרון הגובה של גולדן הוא משמעותי ביותר

האייקון האפור המקורי היחיד

קאפלה לא עקץ הוא המצטיין בינתיים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 3:57:58

איזה כיף זה לשחק מול הלוני טונס , רק אלוהים יודע למה קר מעלה אותי. יוסטון חטפה בהגנה 8 נקודות באשמתו הישירה של הארדן עד עכשיו הכיסויים שלו גרועים עוברים אותו באחד על אחד כמו מים בין המגינים החלשים בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:04:10

יוסטון למדו מהמשחק הקודם הם שוחטים את גולדן סטייט בריבאונד.

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:05:51

איזו חסימה!!!!

סולי
05/05/2019 4:06:32

וואוו

זיו פנמה
05/05/2019 4:06:49

חסימת העשור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 4:06:56

האולר השוויצרי עם אחת החסימות הגדולות אי פעם, ודווקא על איגי.
וסטף האילומינטי מוכר המשחק.

זיו פנמה
05/05/2019 4:11:05

הגזמת לגבי סטף ממזר..
הוא עוד ישוב
ובגדול

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:08:07

אני לא מבין לפעמים שחקני NBA. נראה כאילו הם לא חושבים עם הפאולים המטופשים האלה בסוף שעון

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:09:14

איזה הגנה בסוף הרבע של הרוקטס , הבלוק של קאפלה בלוק העונה.

האייקון האפור המקורי היחיד

קאפלה ודוראנט רותחים היום. מתי סטף יצטרף?

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:09:52

הווריורס דווקא פתחו טוב את הרבע. אבל ההתלהבות של הרוקטס הגיע דווקא בסיום, לאט לאט קיזזו את ההפרש לנקודה.
קפלה עד עכשיו מצויין

האייקון האפור המקורי היחיד

אין ספק שלקאפלה יהיה שיא פלייאוף

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 4:12:02

פציעת האצבע של קארי משפיעה. להחמיץ שני עונשין עבורו זה לא נתפס.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:12:38
Reply to  שם(נדרש)

זה לא קשור לאצבע בכלל, הוא זורק ביד השנייה.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 4:15:16

זה משפיע על הfeel הכללי כזורק זו היד המייצבת.

סולי
05/05/2019 4:14:30

לוני מחרב את ג"ס

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:14:59

קר מטומטם , עדיין עולה עם לוני בגלל הפטרנס הקבועים, מזלו שהוא נפל על הקבוצה הכישרונית בהיסטוריה , אבל הוא מאמן בינוני – מנצח נטו בגלל עודף כישרון

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:17:19

הרוקטס פשוט משחקים כרגע יותר טוב ללא הארדן

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 4:18:53
Reply to  Smiley

תמחק את המילה "כרגע".

סולי
05/05/2019 4:20:15
Reply to  שם(נדרש)

חחחח איזה שטויות…יוסטון בלי הארדן לא עושה פלייאוף..

התגובה כמובן ל"שם(נדרש)"

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  שם(נדרש)

נכון הוא עוד שניה נכנס ומראה מה הוא שווה

האייקון האפור המקורי היחיד

תגובה לשם נדרש לגבי הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:20:43
Reply to  Smiley

נו ודאונתני לא מכניס אותו בנתיים, ככה צריך להיות מאמן, הקבוצה רצה לא להיות מקובע , לא לשחק עם כוכב בגלל שזה הדקות שלו בדרך כלל, לחיות ולהרגיש את המשחק, דאונתני עד עכשיו עושה שחמט לקר בסדרה למרות ה2-0

האייקון האפור המקורי היחיד

סה"כ נתן מנוחה לשתי דקות מה הלחץ?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:19:20

גם לגביי קליי הייתה שאלה אם הוא יכול להוביל קבוצה התשובה היא לא, יש לו משחק טוב פעם בכמה משחקים אבל אין לו יציבות של כוכב, הוא מסוגל לקלוע 37 נקודות ברבע ולהיות משחק אחרי חושך מצרים.

האייקון האפור המקורי היחיד

למה לא נותנים כדור לדוראנט?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:22:55

אני פשוט מת שפילי יפגשו אותם בסדרה, אמביד ופילי יחגגו על הלוחמים הרכים

מנחם לס
05/05/2019 4:26:11

הארדן הורס ליוסטון את המשחק

אבי יחיאל
05/05/2019 4:26:42

הארדן נכנס להרוס!!!!!

האייקון האפור המקורי היחיד

לא ידעתי שדוראנט גם מייצר אסיסטים

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:29:53

כל פעם שהרוקטס היום מניעים כדור, ושהכדור עובר כמה ידיים הם מגיעים לזריקה נוחה. שהארדן מקפיץ את עצמו לדעת… בסוף הוא לא מקבל שריקה והחטאה

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

אנחנו רק בתחילת משחק חכו בסבלנות עם המסקנות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:31:45

הארדן לא רואה כלום אני די בטוח שזה בגלל האצבע בעין (כל העין אדומה), שיוסטון מניעה את הכדור הלילה היא טובה הרבה יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:33:58

תוציא את הארדן , נוראי!!

האייקון האפור המקורי היחיד

מי דיבר נגד הארדן??

זיו פנמה
05/05/2019 4:38:55

יותר נקי מזה לא יכול להיות.. הגנה נפלאה של ת'ומפסון ושריקה איומה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:43:55

היה עבירה ברורה, היה פעמיים מגע עד שנשרק, קליי סתם בכיין

האייקון האפור המקורי היחיד

עוד קליעה להארדןןןןןן

האייקון האפור המקורי היחיד

רציתם להוציא אותו

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן ודוראנט מפגיזים

מנחם לס
05/05/2019 4:40:50

לא מצפצפים יותר פאולים נגד הארדן אז הוא הולך פנימה

זיו פנמה
05/05/2019 4:44:19
Reply to  מנחם לס

לא מתאים לך להצטרף למקהלת בכייני יוסטון

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:40:51

כריס פול עם קבלת החלטות מעולה היום.
חייבים שהוא יוביל כדור והארדן ישחק כשוטר היום.

Smiley
Smiley
05/05/2019 4:41:25

אריק גורדון במחצית ראשונה פנטסטית.
קאריודוראנט לא פוגעים היום

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

דוראנט קלע כמעט כמו הארדן

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן עוד סל

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 4:42:21

מייאש. קארי ודוראנט מחטיאים זריקות פנויות לחלוטין.

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  שם(נדרש)

במקום לטעות תסתכלו סטטיסטיקה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:42:41

השחקנים הטובים במשחק עד עכשיו זה קאפלה וגורדון ביי פאר, קפלה למד מגורדן סטייט במשחק הקודם ולוקח כל ריבאונד התקפה, גורדון קולע מכל נקודה על הפרקט.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:43:08

קרי עד עכשיו בסדרה נהיה ראסל ווסטברוק מאכזב מאוד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 4:43:28

זוכרים את טבלת הסטט' המתקדמת ביותר שאין בה אף עמודת טופ 100 שהשם אריק גורדון מופיע בה ?…

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:47:07

הטבלאות שהציגו את ראסל כשחקן מספר אחת בעולם? ואת גרין כטופ 10?

האייקון האפור המקורי היחיד

אותי מייאש דווקא שאמרתם להוציא את הארדן ומאז הוא לא מפסיק לייצר נקודות

זיו פנמה
05/05/2019 4:43:39

אם הרוקטס מובילים רק ב-9 אחרי תצוגת נפל התקפית כזו של הווריירס – הם בצרות..(41% מהשדה, 18% מהשלוש, ו-61% מהעונשין)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:45:05

תן להגנה שלהם קרדיט בזה, כן יש להם מקרים של חוסר תיאום לפעמים אבל הם מובילים את גולדן סטייט בדיוק למשחק שהם רוצים בידודים, קר בתצוגת נפל שוב מעמדת המאמן.

זיו פנמה
05/05/2019 4:49:27

הווריירס מחטיאים open shots. זה לא אופייני להם וטיבה של סטטיסטיקה להתיישר, במיוחד כשיש לך שחקן כמו דוראנט ובמיוחד שהרבע השלישי בפתח.
מסכים איתך על הכתבת סגנון המשחק וההיגררות של הווריירס אליו.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:44:19

בנוסף, כשקאפלה על המגרש ושומר את גרין יש לרוקטס בעייה גדולה מאוד בשמירה על הצבע שמובילה להמון סלים קלים בשביל גולדן (ספרתי לפחות 5 רק הרבע, יכול להיות שיותר).
זה נכון שהוא משחק מעולה היום בהתקפה אבל אני מסכים לגמרי עם מנחם, וריך יותר דקות עם ריברס במקומו בסמול בול על סמול בול.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:45:34

קאפלה הכי טוב על הפארקט הלילה

זיו פנמה
05/05/2019 4:48:05

א. הלילה עוד צעיר..
ב. תגדיר 'טוב'

האייקון האפור המקורי היחיד

טוב בשבילו לא קשור לנקודות כי לדוראנט והארדן יש יותר..

זיו פנמה
05/05/2019 4:50:32

במדד היעילות הוא היחיד שבמינוס (בנוסף לפול) אצל הרוקטס.
קאפלה עם 1-, ופול עם 3-
כל היתר בפלוס

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:52:28

אני מדבר על ריבאונדים על הנקודות הזדמנות שנייה וכן גם ההגנה לא כזאת רעה הלילה, כל עוד ליוסטון יהיה אותה כמות של זריקות יש להם פחות או יותר סיכוי, משחק שעבר קר שחט אותם בריבאודנד ולמרות אחוזים פסיכיים של יוסטון במחצית מ3 , 48 אחוז (13-27) הם היו במינוס 10

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:56:20

הארדן עם מינוס 3 גם, שוב המדד הזה לא אומר כלום, קאפלה מדהים הלילה , כמות ההזדמנות השניות שהוא יוצר לרוקטס פשוט פסיכית, הוא גם יעיל מאוד התקפית, כאשר הוא מצליח להתגלגל לסל כמו הלילה המשחק של יוסטון נעשה הרבה יותר פתוח .

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:48:54

בהתקפה כן, אבל הוא חור ענקי בהגנה.
לא שמת לב כמה דאנקים חופשיים היו לגולדן?
גרין פשוט מוציא אותו מהצבע ואז כל ההגנה של הרוקטס נופלת.
אל תיתן לתוצאה לבלבל אותך, זה משחק שאמור להיות בלפחות 10 הפרש של הלוחמים, הם פשוט לא מפסיקים להחטיא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 4:49:36

גורדון הכי טוב.

האייקון האפור המקורי היחיד

בינתיים מנחם צופה בסוסים

האייקון האפור המקורי היחיד

וגם היה לו זמן לכתיבת מאמר. כנראה הוא יודע את התוצאה הסופית כבר

זיו פנמה
05/05/2019 4:47:35

קצת נתונים..
גרין עם 13, 5 ו-5 במחצית
גורדון עם 20 נק' (שיא אישי לנק' בחצי)
דוראנט וקרי עם 5 מ-14 ו5 מ-13 מהשדה בהתאמה
קאפלה עם 10 נק' ו-9 ריב'
כריס פול עם 6 נק', 5 ריב' ו-5 אס'

* אם קאפלה מגיע ל20 נק' ו-16 ריב' יוסטון מנצחים. אם לא – …

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן ודוראנט קלעו יותר מקאפלה

האייקון האפור המקורי היחיד

בגלל שאין לכם כח לחפש נתונים

אלי לס
אלי לס
05/05/2019 4:49:08

סטף בנתיים בסידרה הכי גרועה שלו מעולם. ודוראנט גם ביום גרוע.

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  אלי לס

גרוע עם נקודות. זה מה שחשוב לניצחון

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:51:30
Reply to  אלי לס

הסידרה הכי גרועה שלו מעולם זאת אותה אחת מ2016..
כן כן, זאת שהוא הפסיד בה אליפות אחרי שהוביל ב3 – 1 ופשוט נעלם לגמרי בשני המשחקים האחרונים.
עכשיו הוא פשוט שאנן מפונק שיודע שיש דוראנט שיבוא להציל אותו כשהמצב קשה

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 4:50:03

בוקר טוב אני רואה אריק גורדון 😁

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:53:16

גורדון כרגע היחיד במגרש שבאמת מבין שזה משחק של סידרה.
משום מה כל השאר משחקים כאילו אנחנו באוקטובר לא במאי

האייקון האפור המקורי היחיד

גם יאניס החטיא חצי מהקליעות וזה לא הפריע להיות מצטיין

האייקון האפור המקורי היחיד

כולם הלכו למירוץ סוסים??

האייקון האפור המקורי היחיד

ניחוש לכמה נקודות הארדן יגיע הערב?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:54:01

הארדן נהיה נפלא הערב מאז שהתחיל לוותר על הסטפ בק הצפוי הזה כל הזמן , ולחדור יוצר, וגם להוציא מתפרצות מהר יותר,בכללי יוסטון הלילה נראית טוב מאוד כשפול מריץ פיקאנדרול.

האייקון האפור המקורי היחיד

נכון חבל שהכותבים כאן הספידו אותו לאחר כמה דקות ואוכלים את הכובע עכשיו

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 4:56:23

שלא יקבל עוד אצבע לעין פעם שלישית בטעות מתי הוא ישחק עם משקפיים🤣🤣🤣🤣

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:56:43

הארדן היום חושך עם 4 מ 11 מהשדה ו1 מ 5 מה3 ובכללי קבלת החלטות מטופשת לגמרי…
אתה צודק אבל שכשהו חודר קורים בעיקר דברים טובים וששאר יוסטון נראים מעולה היום.

אבי יחיאל
05/05/2019 4:55:20

ולמה דאנטוני העליפ את פאריד???

אבי יחיאל
05/05/2019 4:55:42

העלים….

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 4:55:41

חח ארדן חטף שוב אצבע בעין?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 זה בטעות אל תתרגשו דברים כאלו קורים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

מתי אנשים עפים על הברכיים של קרי ודוראנט בטעות?? דאנטוני איפה אתה תכניס איזה הרטשטיין שבמאבק על כדור או בכניסה של קרי לסל ימעד על הברך שלו יא מאמן סמרטוט

האייקון האפור המקורי היחיד

חבל שאנשים לא שמעו לעצתי לחכות לראות איך הארדן יגמור

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:58:10

לא יודע איך יגמור אבל בנתיים הוא על הפנים.
4 מ 11 מהשדה, 1 מ 5 מה3 וקבלת החלטות גרועה מאוד עם לפחות 3 פעמים שכידרר את עצמו למוות (כרגיל).

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:57:10

נו ברור איזה טעות, דאונתני היה צריך להביא את זאזא, שבטעות ייפול על דוראנט .

האייקון האפור המקורי היחיד

דוראנט חכם

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן ממשיך לקלוע בזמן שכולם פה בדממה

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:01:49

הארדן צריך לעלות עם מגן ביצים ומשקפיים למשחקים. לא צריך זאזא יש לו פחי זבל כמו הרטשטיין ודונאל האוס כל מה שצריך שדוראנט חודר לסל ששחקן מיוסטון ידחוף את הרטשטיין מאחורה ויעמד עם הגוף על הברך של דוראנט יהיה הכי טעות בעולם 🤣🤣🤣🤣

אבי יחיאל
05/05/2019 4:58:04

הקהל של יוסטון אוכל נקניקיות… דוחים אפסים

האייקון האפור המקורי היחיד

מה הקשר עכשיו?

האייקון האפור המקורי היחיד

דוראנט עם עוד נקודות

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 4:59:30

משחק פליאוף של סדרה שלימה ויש יותר קרחות ביציעים מאשר על הראש של לברון ג'יימס..

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 4:59:35

דוראנט קיבל 3 נקודות מתנה, מכור.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 4:59:48

הארדןןןןן דוראנט הגיע לתת בראש גם

האייקון האפור המקורי היחיד

מותח מי יקלע יותר דוראנט או הארדן שנכנס לזון?

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן עוד נקודות

האייקון האפור המקורי היחיד

דוראנט שוב עונה לו עם נקודות

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:01:09

רק פתחתי פה והארדן התחיל להתחמם
בואו נקווה שזה גם ישאא ככה

האייקון האפור המקורי היחיד

כנראה היית בסוסים הוא קלע המון

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:03:19

שימו לב איך גרין עושה בית ספר לקאפלה..

האייקון האפור המקורי היחיד

המעניין הוא דוראנט הארדן

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:03:34

יאללה הארדן תנגב טת השיקוצים חחח גרין הרג את הכרדן בחדירה ואיןמשריקה זה מהלך שתמיד נשרק לעבירה יופי הארדן נגב נגב את השיקוצים. גילדן זה הקבוצה הכי משוקצת בהיסטוריה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:04:39

גולדן מאז דוראנט
לפני זה הם היו מהקבוצות המלהיבות בהיסטוריה

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:03:56

שמישהו יזכיר לתומפסון שהוא שחקן חופשי בקיץ

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:05:34
Reply to  Smiley

תומפסון הוא שחקן של יום אסל יום באסל, שנוא נדלק הוא בלתי עציר הבעיה שהוא אפור ברוב המשחקים. הארדן נפלא.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:03:56

ללחוץ על הגז אני רוצה פירוק

מנחם לס
05/05/2019 5:04:06

אם יוסטון רוצה לנצח, הכדור חייב להיות בידיו של כריס פול

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:06:23
Reply to  מנחם לס

+1
קבלת החלטות מעולה שלו הלילה.
אמרתי את זה כבר בתחילת הרבע השני – שהארדן ישחק 2 היום, פול פשוט יסדר לו זריקות פנויות על חשבון הברון

האייקון האפור המקורי היחיד

עוד שלשה להארדןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

האייקון האפור המקורי היחיד

אם הארדן מפגיז ככה הלוחמים גמורים

אבי יחיאל
05/05/2019 5:05:23

לראות את היאוש של אריק גורדון כשהארדן מכדרר ומכדרר…תשחרר כבר תכדור תן לכולם להיות שותפים רק ככה אפשר לנצח

האייקון האפור המקורי היחיד

לוח התוצאות חולק עליך

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:05:31

הארדן הכי טוב בעולם לא דוראנט לא קאווי לא יאניס היה מנגב כל קבוצה אחרת בליגה ועם 2 טבעות בעולם בלי דוראנט בגולדן

האייקון האפור המקורי היחיד

למה מגיבים תמיד שניה אחריי?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:06:43

יוסטון לא לוקחת את מילווקי בגמר אם שניהם מגיעות אני מוכן להתערב איתך על זה מעכשיו.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:08:26

אם הרוקטס ינצחו את הסדרה הזאת אני אסכים איתך.

זיו פנמה
05/05/2019 5:05:47

קליי וקרי, עד עכשיו, פשוט מחרבים את המשחק של הווריירס.
איגואדלה מצוין בהגנה והאחוזים של הרוקטס לשלוש (זה כל מה שיש להם?) מצוינים עד עכשיו ברבע הזה.

האייקון האפור המקורי היחיד

אין עניין לזרוק שמות זה ראש בראש כאן

האייקון האפור המקורי היחיד

אם הארדן כבר למעלה מ20 נקודות בשלב זה

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:09:09

הארדן לא ראה במחצית הראשונה שכאשר הרוקטס מניעים כדור הם מגיעים לזריקות נוחות

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:10:05
Reply to  Smiley

שיקח את החדירות/זריקות האלה אחרי שהניעו כדור ולא שכולם עומדים ואין תנועה

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

הוא קולע ואתה שואל שאלות חח

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן גמר על הלוחמים

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:10:27

איך אף שחקן בליגה לא מעז לפרק את גרין ?? לתת לו איזה מרפק בראש או משהו? לא יאמן איזה שחקנים רכים

הארדן מנגב עם איגי את הפרקט איזה שחקן ברוך הוא היה מנגב את יאניס

זיו פנמה
05/05/2019 5:12:55

תגובה אדיוטית, ילדותית

האייקון האפור המקורי היחיד

מסכים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:18:05

שמעון חסר מחסלים בליגה פרקינס כבר פרש , וגם וורלד פיס השחקנים היום מפחדים, בטעות להיכנס לו ברגל כמו בברלי שנכנס בווסטברוק יעשה לכולם טוב שחקן דוחה.

מנחם לס
05/05/2019 5:11:00

כמו שכתבתי בהתחלה, כריס פול לא מקבל יותר שריקות באזור 'הנייטרלי' מה-3 אז הוא החליף את משחקו לכניסות.

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

ברוך זרוק מילה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:11:38

קרי שחקן עונה רגילה מדהים, בפלייאוף הוא לא מתמודד עם ההגנות נהיה צל של עצמו שנה אחרי שנה.

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן עוד סל ועוד סל

האייקון האפור המקורי היחיד

שימו לב

האייקון האפור המקורי היחיד

סל של הארדן ואז דוראנט

האייקון האפור המקורי היחיד

זה התפריט

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:13:29

ננה הוא אחרון השחקנים מדראפט 2002

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

טאקר נבחר בדראפט חולון

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:17:58

סומסום, אני שמח שאחרי ההתמוטטות עצבים שעברת כאן (לפני איזה שנה בגלל הממזר אם אני זכור), ואינספור כינויים ושארדברים, אתה נמצא בפריחה לאחרונה

האייקון האפור המקורי היחיד

ודוראנט שוב

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדןןןןןןןןןןןןןןןן

מנחם לס
05/05/2019 5:16:21

שמעון, עשה לי ולכולם טובה ותפבסק עם ההצהרות המטופשות שלך בקשר להארדן

האייקון האפור המקורי היחיד

אויש כמה שהכותבים כאן לפעמים מביישים את עצמם

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:17:40

המשחק הזה מראה דבר אחד – הלוחמים גדולים ביותר מידי רמות על יוסטון.
אם ביום קליעה זוועתי כזה של הלוחמים יוסטון עדיין רק ב10 הפרש, אז רק פציעה של דוראנט יכולה להציל אותם.
ממש מקווה שאני טועה וליוסטון יש עוד הילוך אבל זה פשוט לא נראה ככה..

האייקון האפור המקורי היחיד

מה רע לנצח בעשר? אותי מנחם לימד שגם ב4 נקודות זה ניצחון

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:19:18

זה ההגנה של יוסטון, היא גומרת על הלוחמים בסדרה קר לא מגיב.

זיו פנמה
05/05/2019 5:20:27

תגובה 80 יויו

זיו פנמה
05/05/2019 5:18:09

הווריירס עם 26% מהשלוש עד כה

האייקון האפור המקורי היחיד

משחק חוץ

זיו פנמה
05/05/2019 5:19:28

לעומת 40% של הרוקטס מהשלוש.
וזה, לדעתי, ההבדל במשחק.
אם הסטטיסטיקה תתאזן הווריירס ינצחו. אם ההפרש יישאר 10% ומעלה (מהשלוש) לטובת המקומיים – הם ינצחו.

האייקון האפור המקורי היחיד

ההבדל הוא הזקן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:21:49

זיו הם כל הסדרה קולעים 30 אחוז מ3, זה לא חד פעמי זה בגלל שיוסטון מכריחה אותם לשחק בידודים.

אבי יחיאל
05/05/2019 5:20:58

לגרלד גרין אין מה לחפש בסדרה הזו… איזה שחקן מוגבל

האייקון האפור המקורי היחיד

מאז שפול יצא לא כזה נורא , לעומת מה שמישהו כתב כאן .

זיו פנמה
05/05/2019 5:21:24

דוראנט משאיר את האלופה במשחק, בקושי

האייקון האפור המקורי היחיד

דוראנט עם 28

האייקון האפור המקורי היחיד

27. עדיין לא 30 יותר מהמצטיין של הכותבים כאן קאפלה חח

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:22:48

אי אפשר עם דוראנט- פשוט לא מחטיא.
או שהוא קולע מהשדה או שהוא על העונשין.
תעצור את דוראנט- תעצור את הווריורס (קל להגיד קשה לבצע)..

זיו פנמה
05/05/2019 5:23:23

קאפלה היה במחצית עם 10 נק' ו9 ריב'.
הוא עכשיו עם 10 נק' ו10 ריב'.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:24:52

רוקטס:
32 מ 61 מהשדה (51%)
12 מ 28 לשלוש (42%)
9 מ 15 מהקו (60%)
11 ריבאונד התקפה
.
לוחמים:
26 מ 61 מהשדה (43.5%)
6 מ 20 לשלוש (30%)
17 מ 22 מהקו (77%)
4 ריבאונד התקפה
.

זיו פנמה
05/05/2019 5:29:19

תזכור מה כתבתי על האחוזים משלוש:
אם ההפרש באחוזים לשלוש מתחת 10% (בין הקבוצות) – האורחת מנצחת. אם לא – ההיפך

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:25:01

שאמפרט לא שם שתי שלשות מאז ששיחק עם לברון

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:27:49
Reply to  Smiley

השפן של דאנטוני היום

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:32:43
Reply to  Smiley

זה יום האקסים של לברון גורג היל שאמפרט

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:25:56

איזה משחק תענוג, סוף סוף פעם ראשונה בסדרה.

זיו פנמה
05/05/2019 5:29:51

אוהד רוקטס, אה?.. 😉

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 5:26:35

וויי וויי גרין שלשה של משחק

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:27:10

7 הפרש שמרגיש כמו 20

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  Smiley

ושיהיה שוויון כמה זה ירגיש?

אבי יחיאל
05/05/2019 5:27:57

תסלחו לי אבל הארדן יכול לקלוע 50 נקודות אבל הוא שחקן טיפש ….לוקח בכח לא מבין את המומנטום במשחק ומפסיד ליוסטון את המשחק…. מכדרר ומכדרר בלי תועלת… כריס פול גורדון ושאמפרט מסתכלים עליו מתחננים לכדור והוא הולך לצד שני.. אז בסגר יקלע 70 נקודות ככה לא מנצחים בטח לא סדרה

זיו פנמה
05/05/2019 5:28:15

גרין עם טריפל דאבל (18, 10 ו-10) בסיום רבע שלישי..
דוראנט עם 29 נק' ב-20 זריקות מהשדה
הארדן עם 28 נק' ב-22 זריקות מהשדה

האייקון האפור המקורי היחיד

נכון. בוא נראה אם כל הנקודות לא יתנו ניצחון גם

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:29:22

מה פרסטי לקליי בנט עושים שנה אחר שנה כאשר הם רואים את הדו-קרב הזה מהספה בבית

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:33:08
Reply to  Smiley

פרסטי אומר לבנט,תעביר את הגנג'ה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:30:11

בן זונה דוראנט איזה שחקן

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:31:01

שקוף שזה של הווריורס.
דוראנט מנגב.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:31:23

הקאפסנייק הסה גולדן זה דוראנט ועוד 4 🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:31:25

וואו דוראנט , לא אנושי למה אין עליו דאבל טים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:31:59

דוראנט מדהים,הוא על אוטמט

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 5:32:01

תעיפו את דוראנט אני אוצה הנעת כדור 🤣🤣🤣😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 אוהדי גולדן

מנחם לס
05/05/2019 5:32:09

שמעון יכול לדבר כמה שהוא רוצה על הארדן, אבל דוראנט הוא שחקן ההתקפה מס' 1 בהסטוריה. נקודה.

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 5:32:11

בדוראנט ננוחם, זה כבר לא כדורסל

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 5:32:17

ביי יוסטון. יא מביכים.

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:32:22

Durant doin' work – איזה מפלצת

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 5:32:23

נמאס כל הזמן להגיד כמה שדוראנט זה משהו אחר
דוראנט זה משהו אחר…

אבי יחיאל
05/05/2019 5:32:38

כי דאנטוני סתום

etayle
etayle
05/05/2019 5:32:39

הוא טוב בכדורסל קווין דוראנט

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  etayle

כן כתבתי לפני 100 תגובות

המשגיח
המשגיח
05/05/2019 5:32:43

דוראנט זה צ'יט קוד

זיו פנמה
05/05/2019 5:33:13

חבר'ה, כשרואים גדולה צריך להכיר בה.
רמה מעל כולם

זיו פנמה
05/05/2019 5:33:59

10 נק' ב1:59 דק'. דוראנט.
במילים אחרות: מפיגור 7 ליתרון 1 בפחות מ2 דק'. בחוץ. בפלייאוף.

האייקון האפור המקורי היחיד

גולדן לא משווים

אסף
אסף
05/05/2019 5:33:37

דוראנט מפרק את יוסטון לבד, תוכנית המשחק ההתקפית של קאר כרגע: זוזו הצידה ואל תפריעו

האייקון האפור המקורי היחיד

הם מובילים….

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:33:47

מה שדוראנט עושה פה זה לא להאמין.
מוחק יתרון 13 בכלום זמן, ללא בעיה, מקבל את הכדור וכולם מסביב מסתכלים על ה-iso שלו ויודעים שישחיל עוד אחת ועוד אחת.
זה של הגולדנים כל עוד דוראנט על המגרש.

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 5:34:31

100 הנק' של צ' מברליין מעולם לא הרגיש שביר כמו אחרי 2 הדקות הדוראנטיות האלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:34:35

בוקר טוב, הצטרפתי ב-10 הפרש ליוסטון לפני סוף השלישי… איזה רצף של דוראנט…

האייקון האפור המקורי היחיד

לאיפה הצטרפת?

עמירם
עמירם
05/05/2019 5:34:50

אתם יודעים מי זה?
כן כן אתם יודעים מי זה.

האייקון האפור המקורי היחיד

זיו תודה על המחמאות

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/05/2019 5:35:18

אני לא יודע עם זה קשור לדוראנט,אבל עד עכשיו סטף מזעזע בפלייאוף,הוא נראה כמו צל של הצל של עצמו.

האייקון האפור המקורי היחיד

תהנה מהמשחק

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:36:43

ע' שיקוץ ראשי הולך לקבל סנו פוליש
דוראנט מנגב

האייקון האפור המקורי היחיד

יוסטון עדיין לא מראים מה הם שווים

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:37:53

רק פציעה של דוראנט תציר אותנו מטריפיט.
איזה שחקן, פשוט לא נורמלי

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:38:37

איזה משחק!!

האייקון האפור המקורי היחיד

יוסטון ינצחו בסוף

מנחם לס
05/05/2019 5:39:29

אמרתי קודם ואני אומר שוב: גולדן גבוהה, יוסטון נמוכה (בסנטימטרים)

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

ואני אומר שלא יעזור להם גובה שהארדן קולע

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:39:43

טאקר אני אוהב אותך.

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:39:59

חחחח לקליי תומפסון השתגע עם הניסיון הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:40:45

מטומטמים גולדן סטייט תנו לדוראנט את הכדור

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:40:47

פי גיי טאקר!!+!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:41:11

טאקר חיה רעה

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 5:41:51

השחקן היחיד ברוקטס שאני באמת אוהב

אסף
אסף
05/05/2019 5:41:33

מלך הפחים. ענק. היחיד בטילים שאיכשהו מציק לדוראנט בהגנה

זיו פנמה
05/05/2019 5:41:36

הגבר היחיד בין קבוצה של בכיינים

האייקון האפור המקורי היחיד

חח בוא נראה מי יקלע מעכשין אם זה יהיה הוא או ..

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:41:43

אני הולך להתגנב הלילה, לחדר של ע' השיקוץ הראשי
אני הולך לגלח את קן מנדבושקס שלו.
שיחדתי את החדרנית

האייקון האפור המקורי היחיד

אתה עם מנחם שגולדן לא מפסידים או כדעתי?

זיו פנמה
05/05/2019 5:43:03

למה דוראנט הפסיק לזרוק?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:43:28

למסור רק לדוראנט מטומטמים הלוחמים רק ככה ינצחו!

האייקון האפור המקורי היחיד

דוראנט סיים להיום

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן שואו טיים

מנחם לס
05/05/2019 5:44:52

איזה מאמן טיפש זה ד'אנטוני. הרי ברור כשמש שעדיף שפול יוביל כדור והארדן יהיה מס' 2. כך הם פתחו את ההפרש!

זיו פנמה
05/05/2019 5:45:29

איזה הגנה!!!

האייקון האפור המקורי היחיד

תוציא את פול הוא מחרב

האייקון האפור המקורי היחיד

יופי ששומעים לי ולא

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:46:06

קליי לא פוגע, סטף עם טעות הגנתית – בערב כזה, רק דוראנט

זיו פנמה
05/05/2019 5:46:15

קרי פשוט נוראי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:46:18

תמשיכו לתקוף את הסל יה נבלות

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן מוביל כדור יפה

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:47:30

מי היה מאמין לפני שנתיים ככה שקרי יהפוך לשחקן משלים, role player של דוראנט.

האייקון האפור המקורי היחיד

הכל בראש. חבל היה יכול להציל את הלוחמים מהפסד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:50:01

הארדן הבן זונה כל הזמן דוחף

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:50:01

איזה פלופ

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:50:25

המשחק של גולדן מבולגן

האייקון האפור המקורי היחיד

זה היום של הרקטות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:50:58

בושה ששחקן יכול לדחוף כמה שבא לו בהתקפה ואילו בהגנה שחקן מקבל עבירות על שסתם עומד ליד

האייקון האפור המקורי היחיד

מחפשים תירוץ להפסד?

האייקון האפור המקורי היחיד

גולדן לא הצליחו לחזור להובלה

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:53:19

שששש סומסום,אתה חופר,תנוח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:52:29

תומפסון עושה הכל להשאיר אותם במשחק

זיו פנמה
05/05/2019 5:52:31

זה לא עבירה של ריברס?

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:52:36

אין סיכוי ליוסטון. משחקים כמו אהבלים.

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 5:52:41

מסכן סטף, שריקת אויר בהתקפה ופספסו שריקה עליו עכשיו

שם(נדרש)
שם(נדרש)
05/05/2019 5:53:56
Reply to  דה שוט

זה חוסר כבוד שך השופטים אליו כל הקריירה

ויקטור לוי
ויקטור לוי
05/05/2019 5:53:37

זהו, הקריסה של יוסטון מתחילה… עם 4 הפרש וכדור ביד אריק גורדון בועט בדלי ומפה זה נראה הולך למטה….

האייקון האפור המקורי היחיד

ינצחו אל תדאג

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:54:27

פול תוביל כדור, הארדן יהרוס

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:54:36

קישטה לאבו מנדבשקס ,לנגב על יבש

אבי יחיאל
05/05/2019 5:54:52

איזה לוזר עם מבט מפוחד

דוד
דוד
05/05/2019 5:55:02

כמושהדוק כתב, ה-STATIONARY ISO:ATION של הארדן מחרב את יוסטון.

האייקון האפור המקורי היחיד

כל עוד לוחמים לא מובילים דקה זה אבוד מבחינתם

האייקון האפור המקורי היחיד

דוק לא דוק, בוא נראה !

האייקון האפור המקורי היחיד

הלוחמים לא לוחמים היום

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:56:38

קרי נגד הארדן , השלשול בורח

האייקון האפור המקורי היחיד

יוסטוןןןןןןןןןןןןןןןןןן

ויקטור לוי
ויקטור לוי
05/05/2019 5:57:35

כל טעות אפשרית של הרוקטס….

מנחם לס
05/05/2019 5:57:38

הארדן. דגיאה אחרי שגיאה. אם יוסטון מפסידה – ההפסד עליו

האייקון האפור המקורי היחיד

לא לוחמים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:58:15

הארדן מנדבושקס ממש דוחף עם היד ,בהתקפה,לא יאומן,

Smiley
Smiley
05/05/2019 5:58:19

הווריורס נותנים לקארי לעשות שטויות במקום לתת לדוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 5:58:22

אשך תביא להם חיתולים, להארדן וגם לקרי!!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 5:58:39

לא זוכר את גולדן כאלה טיפשים.
מה שכן הם נותנים הגנה.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 5:58:47

הארדן פשוט זוועה במאני טיים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 5:58:49

ייייייייייה

האייקון האפור המקורי היחיד

די כבר עם תירוץ ללוחמים החלשים

זיו פנמה
05/05/2019 5:59:09

פלייאוף

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 5:59:33

דוראנט צריך לנצח גם את יוסטון וגם את קרי…
לא פשוט אבל אפשרי

זיו פנמה
05/05/2019 5:59:57

קרי לא פחות ממזעזע הערב.
פוגע פעם אחר פעם בקבוצה שלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:03:31

100+

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:00:00

הארכה!! איזה מטומטם דאונתני תריץ מהלך מטיימאו

אסף
אסף
05/05/2019 6:01:48

ממש! למה לעזאזל הוא לא לקח פסק זמן??

מנחם לס
05/05/2019 6:00:05

כריס פול – PATHETIC!

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:00:17

זימברו להארדן מנדבושקס את העין חזק,😂😂😂

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:00:43

חחחחחחח OT

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:01:03

יוסטון, פול, הארדן- ביזיון ממש.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:02:07

תמיד היו,פול מחליף את מידת הטיטולים כל פלייאוף מחדש

etayle
etayle
05/05/2019 6:01:18

ביי יוסטון

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  etayle

ביי לוחמים. הארדן יעקוף בנקודות את דוראנטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:01:34

כריס פול יא זבל עופות חרא מניאק קטן תמסור להארדן יכ חריאת לוזר בן לוזר אני פאקן לא מאמין נפוליאוןמחורבן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:01:34

אפילו בזה פול מרמה.

etayle
etayle
05/05/2019 6:01:49

וקרי ממש חלש היום

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:02:05

הווריורס שיחקו לטובת הרוקטס בדקות האחרונות. נתנו את הכדר שוב ושוב לקארי (ולזריקות של תומפסון) במקום להישאר עם היד החמהשל דוראנט. לפחות איגודאלה וגרין נמצאים שם לחפות על זה בהגנה

אבי יחיאל
05/05/2019 6:02:13

דאנטוני לא לקח טיימאאוט כי אין לו תרגילים לטיפש

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:02:17

15 שניות במשחק הכי חשוב שלהם לעונה והם לא מסוגלים להגיע לזריקה. כמו שמנחם כתב למעלה- פתטים.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:04:51

כי לא מסרו להארדן הזבל הזה חדר על קליי נפוליאון מסריח תן להארדן לנצח מה כתה גונב את הכדור ומנסה לצאת גדול יא לוזר מחורבן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:02:24

קליי הביא אותם להארכה דרך ההגנה.

המשגיח
המשגיח
05/05/2019 6:03:16

לגמרי

מנחם לס
05/05/2019 6:02:31

כריס פול צריך רק לרכז. הוא איבד כל יכולת כניסה וחדירה. שגיאה פאתטית

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

אולי רצה הארכה?

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:02:34

איזה משחק..
פשוט תענוג של פליאוף

האייקון האפור המקורי היחיד

😂😂 שימו לב

זיו פנמה
05/05/2019 6:02:50

יהיה נחמד אם יראו שוב את ההרמה הזאת של השופט בכדור הביניים.. הרגיש לי משהו מוזר שם

האייקון האפור המקורי היחיד

למה יש מחפשים סיבות למה שקורה ולא פשוט שהכל מתנהל למישרים?

ויקטור לוי
ויקטור לוי
05/05/2019 6:03:06

משחק שיגדיר את הלוזריות של יוסטון כריס פול והארדן… היה להם כל ההזדמנות לקחת…. עכשיו אתה יודע שסטף ודוראנט יגמרו את זה באוברטיים… והסיפור של יוסטון הזו נגמר….. הפירוק יתחיל עוד כמה דקות

האייקון האפור המקורי היחיד

חח תכין כובע

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/05/2019 6:03:09

דאנטוני יפסיד עוד 59129 פעמיים בפלייאוף עד שהוא יגיד לאחד השחקנים שלו שמותר לזרוק מידראנג'

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:03:39

דריל מורי הוריד 160 מיליון דמעות

האייקון האפור המקורי היחיד

מי רשם הארכה?

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:04:53

קארי שוב ניסה לגנוב לדוראנט את התהילה כמו במשחק מספר אחד חחחחחח, כמה חבל ששעון מקולקל מדייק רק פעמיים, פאול זול ו0 מ2 במהלכי קלאץ׳. כמה עוד תרכב על דוראנט כמההה?! קיידי תעזוב הגיע העת, לא תבין שאתה נתפס כמספר 2 שם או במקרה הטוב נחשב כחולק את מספר אחד? וזה פשוט ביזיון!! בלי דוראנט הם קבוצת סיבוב ראשון-שני. דוראנט ואיגודאלה הגיבורים השקטים שלהם כרגיל.. וקארי העיקר יצעק “we not going home” ושיט שכזה… מנהיג דמיקולו. יאללה קיידי שנה הבאה במקום אחר תוכיח מי השחקן הטוב בעולם.. בושה שאפילו לא נותנים לו את הטוב בקבוצתו, לא פחות מבושה וחרפה!!

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:06:52

כולם יודעים כבר שהקבוצה של דוראנט

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:14:22

אבל בושה שמדברים על סטף בכלל ככוכב באליפויות, מאז שדוראנט נמצא כל האליפויות רשומות עליו על השופטים ועל הליכלוכים של גרין וזאזא, סטפן שחקן משנה לחלוטין בכל האליפויות מאז שקיידי בשכונה.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:06:21

אני בהלם שככיס פול לא נתן כדור נצחון להארדן ושרף 17 שניות בשביל איבוד כדור ביניים מטונף איך רציתי לראות סל נצחון של הארדן אני פשוט לא מאמין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:06:34

אם אני מגן אני עף על הגב בכל דחיפה של הארדן בהתקפה

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדן צריך 7 להגיע לדוראנט

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:06:57

לדוראנט נגמרו הרגליים

מנחם לס
05/05/2019 6:07:05

איך כריס פול שומר על דוראנט? 25 ס"מ הבדל

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  מנחם לס

העיקר שהוא לא קולע

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:07:34

טאקר הוא פשוט שחקן נשמה בקבוצה של בכיינים.
חבל..
הייתי שמח לראות אותו במילווקי או דנבר

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:07:37

לפול יש פרצוף של עגל

האייקון האפור המקורי היחיד

לא היה סיכוי ללוחמים

מנחם לס
05/05/2019 6:09:22

נראה לי שפול והארדן נפצעו ברגל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:09:56
Reply to  מנחם לס

פלופ כפול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:09:25

פאק איזה סל

האייקון האפור המקורי היחיד

הארדןןןןןןןןןן

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:10:00

לא הולך להאמפטונס

מנחם לס
05/05/2019 6:10:01

ליוסטון אין אף ד[גבוה לשמור על דוראט

מנחם לס
05/05/2019 6:10:50

סטף קרע\י איום

חחחח
חחחח
05/05/2019 6:10:59

המשחק הזה סגר סופית את השאלה,
קארי או דוראנט

מנחם לס
05/05/2019 6:11:19

אבל הוא בוודאי ינצח…

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:11:22

מנחם דוראנט ככה בגולדן סטייט נראה אותו בקבוצה בלי אולסטארים איזה אליפויות היה מביא 0 עגול.
דוראנט אין לו חצי מהמאמץ שהארדן צריך להשקיע טי אפשר להביא דאבל טים עליו אתה צוחק?

עמירם
עמירם
05/05/2019 6:11:24

ניצחון של יוסטון
שני טוסטרים על המגרש

האייקון האפור המקורי היחיד

גולדן הפסידו את הסדרה

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:11:49

טאקר נוגח את דרכו לסל. איזה לוחם

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:11:58

בנתיים לפי הפליאוף השחקן הטוב בעולם הוא דוראנט כשקוואי קצת מאחורה.
אה, וקרי פשוט חושך מצרים.

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:12:11

וואו הארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:12:12

אשך לקרי נפל החיתול , הארדן גמר את המשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:13:34

לא נפל לו, הוא עלה בלי למשחק 'אל-נטורל', ואלה התוצאות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:12:32

לא זוכר את קרי כזה גרוע מאז גמר 2016.

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:13:49

קארי ותומפסון לא מסוגלים לשים היום סל כשזה חשוב. הווריורס היו צריכים ללכת היום לדוראנט כמו שהרוקטס הולכים פעם אחר פעם להארדן

האייקון האפור המקורי היחיד

מקוה שחלקכם יירדמו הלילה………………………………………………………………….

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:12:46

הארדן קבר את ההאמפטונס בסטפ-בק

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:16:22
Reply to  Smiley

שערוריה – איך הגולשים עושים דבר כזה…

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:16:40
Reply to  דה שוט

גולדנים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 6:12:51

יאללה… נקסט גיים.

etayle
etayle
05/05/2019 6:12:54

הספלש באו להרוס את המשחק

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 6:12:57

זה מבחיל לראות את הספלאש הורסים את המשחק. קרי לא איתנו

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:14:40

מבחינתי מעולה.
שדוראנט יבין שנגמר הסוס על הקבוצה הזאת ויעבור לניקס או לקליפרס וסוף סוף תהיה לנו ליגה שוב.
יכולה להיות לנו שנה הבאה ליגה מפחידה של 10-12 קבוצות שנלחמות על אליפות, הכל בהחלטה של שחקן 1

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:22:20

100+

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 6:25:27

אז נגמר הסוס על הקבוצה הזו, אבל רק אם הוא עובר לקבוצה אחרת נפתחת הליגה…
.
הגיוני..

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:12:58

בוםםםםם
שמעון קיבלת את השלשה שלך!!!

Trusttheprocess
Trusttheprocess
05/05/2019 6:13:02

הארדן

חחחח
חחחח
05/05/2019 6:13:03

ואחרי שהשאלה, קארי או דוראנט נפתרה, יש שאלה חדשה מעניינת –
איך בכל זאת יסדרו FMVP לקארי?

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  חחחח

פשוט לא

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:15:07
Reply to  חחחח

לא יסדרו, לא מגיע לו שחקן עם שנתיים שלוש יפות בשיאו, לא שחקן של קלאץ ופלייאוף..

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:17:35
Reply to  חחחח

חכה ותראה

האייקון האפור המקורי היחיד

תודה על המחמאות. מקווה שתלמדו להבא .

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:13:36

יאללה עוד עצירה ותסגרו כבר את המשחק הזה.
דאבל טים על דוראנט. תשאירו את איגי פנוי.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:15:59

שישאירו את קליי או קרי פנוי, איגי במשחק מעולה

ויקטור לוי
ויקטור לוי
05/05/2019 6:14:37

יוסטון בדרך לצ'וק האחרון… הנה זה בא

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:14:43

איזה אהבלים יוסטון..
הכי גרוע שיכל לקרות

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:14:45

הארדןןןןןןןן איזה בטפבק השחקן הכי טוב בעולם

מנחם לס
05/05/2019 6:14:57

מתי שחקני NBA ילמדו לא לעשות פאול בזריקת 3? 3 פפאולים זה100%. זריקה זה 40%.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:15:33

איזה בושות קרי!!! אין לו מה שצריך לפלייאוף לצערי

מבין בינוני
מבין בינוני
05/05/2019 6:16:14

אין כבר מה לצחוק על סטף באמת

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:16:18

והנה השאקטין של קארי שחותם את המשחק

אמא של סטוקטון
אמא של סטוקטון
05/05/2019 6:16:20

חחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח
.
a career defining moment for STEPH

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:16:30

5 לייאפים החמיץ כזה נוראי

האייקון האפור המקורי היחיד

5 הפרשששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

האייקון האפור המקורי היחיד

מרגשששששששששששששששששששששששששששש

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:17:09

פשוט בושה שלא שרקו למה שגרין עשה לריברס. בושה וחרפה.

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:19:04

לא היה כלום. פשוט קיבל את החסימה בהפתעה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
05/05/2019 6:19:25

לא עשה כלום ,תראה את הריפליי
גרין עמד ולא זז, ריברס נכנס בו

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:25:43

ראיתי. צודק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:19:46

חסימה נקייה לחלוטין

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:17:12

אבו מנדבושקס לקח

זיו פנמה
05/05/2019 6:17:13

לא יודע אם משחק אחד בכוחו להכתים קריירה שלמה (כנראה שלא..) אבל מה שקרי עשה הערב היה הרס עצמי של הקבוצה בה הוא משחק לאורך 53 דקות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:19:02

צודק. מוזר מאוד

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:17:18

קרי פלייאוף , זה כמו דרוזן יורד שלוש רמות חבל!!

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:18:11

יותר גרוע כי מצפים ממנו ליותר

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:36:36

נאלץ להסכים איתך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:17:22

סטף לא קיבל עילוי כי החיתול היה מלא והכביד עליו

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:25:03

חחח..

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:36:13

🤣🤣🤣 החיתול של דרוזן יעלה עליו

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:17:44

טאקר הוא הגיבור השקט של המשחק הזה.
כל כך הרבה ריבאונדים וסלים קריטים של מומנטום.
הגנה..
פשוט וואוו!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:17:54

המצטיין ביוסטון – קרי

האייקון האפור המקורי היחיד

אם קרי לא היה מוציא את הכדור מהטבעת… היה נגמר 3 שזה +3.5 לגולדן …………….

האייקון האפור המקורי היחיד

מצד שני היתה הארכה שזה +4 לגולדן אבל ביטלו את זה …..

אבי יחיאל
05/05/2019 6:18:17

יששששששששששששששששששששששששש

Trusttheprocess
Trusttheprocess
05/05/2019 6:18:30

האמת שהסל האחרון של הארדן היה פאול תוקף ברור , גרין עמד יציב לפני העיגול

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:21:46

ממתי שורקים לפי החוק?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
05/05/2019 6:27:03

שאלה טובה

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:35:34

מה עם כל האנשים דגרין הוריד לפני ואחרי העיגול במהלך כל המשחק? שיפסיק לרמות ולעשות פלופים

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
05/05/2019 6:18:50

דוריס מזיינת את המוח

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:18:53

פי.ג'יי טאקר איזה שחקן אדיר- פשוט השאיר את יוסטון במשחק.
לא ייאמן איזה משחק עצבני. האמת- תענוג.
קרי- שחקן משלים שמפשל במאני טיים- מי היה מאמין..

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:24:28

זה מה שהוא נהיה, שחקן משלים שאסור לתת לו להוביל מהלכי מאני טיים כיאה לשחקן משלים.. הוא בדעיכה והוא כבר לא יתרומם חזרה למעלה.. ייתן פה ושם משחקים טובים ״הבלחות״.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:19:01

מי שחושב שהסדרה הזאת לא פתוחה טועה טעות מרה. הכל פתוח כעת, יוסטון לא נופלים בשום צורה מגולדן סטייט, סטפן ותומפסון בכושר נוראי אפשר להגיד שגורדון ופול שווים להם פלוס מינוס, אם לא עולים עליהם בכושר המדהים של גורדון כרגע, הארדן וקיידי כרגע יתרון לקיידי אבל עדיין לא בהרבה. איגי וגרין זה המון ניסיון, וגם מפגינים יכולת טובה, אבל קאפלה היום הוכיח שהוא יכול לתרום וטאקר זה טאקר הוא תותח והוא האיגודאלה הבא.. גו יוסטון גו להעיף את הזבליים מהמפרץ. הליגה זקוקה למעבר של קיידי, גולדן מאוסה!!

האייקון האפור המקורי היחיד

לא פתוח. יוסטון היום לקחה את הסדרה .

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:21:04

מהפה שלך לאלוהים, אחרי משחק 4 נדע.. לקחה אותו לקחה את הסדרה גם לדעתי.. הבעיה שצריך לעבור את דוראנט והשופטים לא יהיה קל..

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:20:12

ספסלים של יוסטון עולה בכמה דרגות על של גולדן אין בכלל מה לומר.. הבעיה זה השופטים שחקן חזק מאוד בשורות גולדן סטייט..

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:34:17

לגמרי דריי רצח אנשים והמשרוקיות נדמו כצפוי

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:20:54

טאקר בן 33, איגואדלה בן 35… אין פה כנראה שום ירושה

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:22:02
Reply to  Smiley

טוב אין ירושה.. אבל כל קבוצה שרצה לאליפות צריכה איזה איגואדלה, יוסטון מצאה אחד לא פחות טוב מהמקורי!

Smiley
Smiley
05/05/2019 6:24:20

טאקר מצויין. אין ספק. נותן הכל בהגנה ומשחק עבור הקבוצה בהתקפה.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:33:42
Reply to  Smiley

טאקר זה כל ההגנה שלהם כמעט כמו קליי בגולדן וגימי בפילי

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:39:24

לא מסכים בכלללללללל, מילא באטלר למרות שיש לו את אמביד גם שחקן שמשנה זריקות, אבל לקליי יש את איגואדלה שחקן נשמה עם המון ערך מוסף בהגנה, ואת גרין חיה פראית שגם מרביצה וגם מגינה ונלחמת.. זה עוד חרטה לגבי הספלאש בראדרס שנחרטה בתודעה, קליי הוא ״כל״ ההגנה שלהם..

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:40:59

התכוונתי הגנת פרימטר כמובן.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:50:18

כן טוב פה אני איתך.

אמא של סטוקטון
אמא של סטוקטון
05/05/2019 6:19:17

כמו הקליעה האחרונה של מייקל…
כמו הבלוק של לברון…
כמו האלי-הופ של קובי לשאק…
זו תמונה לדורות!!!
תביאו לי את ה-GIF של סטף נתקע בסל!!!!!!!!!!!!!!

האייקון האפור המקורי היחיד

היה אסור שייגמר +3.5 לגולדן

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:26:40

חחחחחחחחחח קיבל בלוק מהסל כמו גרג מונרו בגיים 3.

קרי מראה פלייאוף אחרי פלייאוף שאינו מסוגל להתמודד עם פיזיות וקשיחות. הוא גם הולך ונהיה זקן יותר ויהיה חלש יותר. נכון יהיו לו משחקים עוד עם 10 שלשות אבל בלי דוראנט ספק אם הוא היה עובר סיבוב השנה או בשנים שיבואו.
גולדן סטייט לגמרי של דוראנט. דוראנט ועוד 4 המפטונס.

אבי יחיאל
05/05/2019 6:23:06

פי גיי טאקר זה צארלס בארקלי…. ווינר נשמה

נעים בטוסיק
נעים בטוסיק
05/05/2019 6:23:21

עכשיו מותר לספר:
"חמישיית ההמפטונס" =
קווין דוראנט אחד, ועוד 4 שחקני כדורסל עם לשון חומה, שעושים לו נעים ברקטום, בבקשה תבוא, בבקשה תבוא KD, נעשה לך ככה לפני ואחרי כל משחק.
והאיש חלש אופי מה לעשות.
זה ההסבר היחיד

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:24:00

חחחח סטף קרי=ראסל ווסטברוק 🤣🤣🤣🤣🤣
מרוב שקרי גרוע הוא כבר מס 3 אחרי קליי ובסידרה הזאת אחרי גרין גם חח.
אמרתי לכם הארדן יקלע מעל 40.

השחקן הכי טוב בעולם נלחם שנתיים במפלצת תלת ראשית ושופטים ומנצח יותר ממה שכל אחד אחר מנצח.
גיימס הארדן הוא אריה חבל שבגלל כריס פול הוא לעולם לא יראה טבעת.

לא יאניס לא קאווי לא דוראנט גיימס הארדן הוא הטוב מכולם כל החבילה השחקן הנתקפי המושלם. דוראנט לא יודע לרכז בקבוצה בלי רכז על הוא כלום 50 נק כל משחק והפסד.
הארדן הופך את כולם ליותר טובים ורכז על ומפלצת התקפה.

מה לעשות שמולו יש מפלצת תלת ראשית. הייתי רוצה לראות לצד הארדן את פול גורג ואנתוני דיוויס ולראות אם דוראנט היה יכול מולו. היה סוויפ להארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:26:31

הארדן כמעט הפסיד ליוסטון את המשחק ברבע ה4, מזל שמולו עמד הכלי מספר אחת של יוסטון הלילה קרי.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:29:32

לא הפסיד כלום ניצח לבד 41 נק וסלי הנצחון והדאגר.
קאווי ודוראנט הם שחקנים שיכולים לקלוע 50 אבל לא יודעים לנהל משחק ולשפר אחרים. הארדן יכול לקלוע 50 ולהפוך את כולם ליותר טובים.
אם רק היה לו במקום פול הפח זבל שחקנים נורמלים.
דוראנט משחק בלי לחץ עם 50 אחוז מאמץ שכח את ימי אוק שהיה מזיע למוות עם 200 אחוז מאמץ כמו הארדן.
שלא נדבר על קרניים בעיניים שהארדן חוטף.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:31:34

מה שבטוח הלילה לבד הוא לא ניצח הוא היה נוראי ברבע האחרון

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:41:24

דוראנט כרגעהטוב בליגה, מה שכן הייתי מאוד רוצה לראות מלחמה בין הארדן ודוראנט כשיש עוד 2 סופרסטארים עם הארדן, יכול להיות שבסוף יתברר שהארדן טוב יותר.. אבל אל תשכח שהיום דוראנט שיחק עם נגרים וכמעט ניצח.. וככה גם במשחק מספר אחד הם ניגרו רצינית כולם חוץ מדוראנט והשופטים והוא ניצח.. אז אל תזלזל בו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:26:04

גנבו לגולדן סיכוי להשוות עם העבירת תוקף שלא נשרקה על דריימונד

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2019 6:27:32

כן היה תוקף ברור.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:30:20

חחחח דריימונד הרמאי מס 1 לא היה כלום. היה עונשין להארדן. דריי היה צריך להיות מורחק על העבירחת שהוא עושה ולא שורקים לו

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:35:36

חחח…
מתאזן עם העבירה שלא היתה ששרקו לפול על איגי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:38:57

שמתאזן עם העבירה שלא הייתה ששרקו לקליי על פול…

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:46:05

שלא מתאזן עם השתי משחקים שנתנו לגולדן סטייט על חשבון יוסטון (גיים 7 שנה שעברה גיים 1 השנה)

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:46:38

ובקצרה חביבי החשבון עוד רחוקקקקקק מאוד מלהיות מאוזן, אם יאזנו אותו אז יוסטון בגמר מערב בקלי קלות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 7:04:39

קשקוש מקושקש.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 7:02:26

גונב מגנב פטור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2019 6:28:22

תהנו מזה כל עוד אתם יכולים, מכל רגע, ורגע…

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:31:19

נהנים מהרגע 😎 מאד נהנים.
איך בא לי גמר פילי גולדן לראות את אמביד מטפל בגרין

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
05/05/2019 6:30:55

.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:31:35

כל מילה בסלע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:33:56

100+

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:36:44

לא מסכים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/05/2019 7:29:13

הרבה יותר אלגנטי 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/05/2019 7:30:05

מחכה שיהיה: גולדן זוכייייי….

נתי
נתי
05/05/2019 7:54:06

אני חושב שלא הבנתם,הוא הוריד עוד פו מהשם חח

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 6:31:43

שתי הקבוצות ברמה אחת מעל הליגה, קבוצות-על בשני הצדדים, חברים – הסדרה הזאת זה הכדורסל ברמה הכי גבוהה שיש, הגנות ברזל, האסל אדיר ושחקני התקפה שהמשחק עוד לא ראה.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:39:57
Reply to  דה שוט

לגמרי חבל שאין להארדן עוד עזרה. ריברס חייב לשחק יותר הוא איום מחוץ לקשת גם

ס
ס
05/05/2019 6:33:31

סטף קארי = רוברט הורי משודרג
מלא טבעות אליפות, ביג-שוט סטף

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:33:53

Curry about to get Shaqtin MVP before Finals MVP

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:34:37

לגמרי

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:38:29

🤣🤣🤣🤣🤣

Adiso33
Adiso33
05/05/2019 6:35:27

נכון שקליי ובעיקר קארי לא הופיעו הלילה אבל זה לא משנה את העובדה שגם בלילה שכזה הם איום תמידי להגנות ומי זוכה מכל ההפקר?
הנחש הארוך דוראנט
במקום אחר ,ללא 2 מהצלפים הגדולים בהיסטוריה כשההגנות לומדות ומתכוננות בלעצור את האיום הכמעט יחידי בקבוצה (כמו שמתכוננות להארדן,קוואי וכו') היינו רואים כמה גיבור הנחש.
שום דבר שהוא עושה בקבוצה הזו לא ממש מרשים איש.
קארי היה איום ונורא אבל האם לרגע אחד יוסטון חשבו לשחרר קצת מההגנה עליו?
קליי אותו הדבר…
ולכן לנחש תמיד תהיה הנוחות במידת מה ,מה שאין להארדן,קוואי או יאניס.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:37:35
Reply to  Adiso33

בדיוק אי אפשר להביא עליו דאבל טים אי אפשר לבנות הגנה שתתרכז רק בו בניגוד להארדן למשל

גואט
גואט
05/05/2019 6:41:04
Reply to  Adiso33

מה שאי אפשר להגיד על לברון –
אצל דיוויד בלאט היה לו צוות משלים מדהים!!!
עם JR סמית, מתיו דלבדובה, טריסטן תומפסון, וה-MVP האמיתי מוזגוב
איך הוא נחנק לקארי ב-6 משחקים???
חחחחחח. לוזר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 6:37:14

אבל ברצינות עכשיו, זה ממש מביך לראות את הארדן דוחף עם יד פשוטה בכל כניסה ולא מקבל כלום, בעוד שחקנים אחרים מקבלים עבירות פאנטום שלא עשו כלום וסתם עמדו איפשהו.
מתישהו פשוט יימאס לי להסתכל על זה.

Adiso33
Adiso33
05/05/2019 6:44:41

לא יודע מה קורא לי אבל אני מתחיל לחבב את הארדן .
אולי בגלל הנחש עם שיער ההומלס…לא יודע.
יותר מאוחר אלך להיבדק אצל רופא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/05/2019 7:06:04
Reply to  Adiso33

הוירוס הגיע למוח. יוצא לך גם קצף מהפה?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
05/05/2019 6:40:19

אני האדם האחרון שאפשר להאשים אותו שהוא אוהד גולדן סטייט בכלל, או קרי בפרט.
.
קרי היה, ונשאר, רכז מדהים. גדול הקלעים שלי יצא לראות משחקים כדורסל.
אז הוא נתן משחק גרוע, אחרי שבמשחק הקודם הוא עבר פציעה שנראתה כמו פריקת אצבע.
הפתעה גדולה, זה לא.

חחחח
חחחח
05/05/2019 6:43:23

אפשר לסגור את השאלה, מי יותר טוב – קארי או דוראנט?

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 6:44:10

תן להנות מהרגע משחק הבא מסוגל לשים 10 שלשות.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2019 6:45:36

לדעתי זה תירוץ (או סוג של תירוץ). כל שנה הוא מתחמק מביקורת עם איזו פציעה ברקע.
בתור מי שהיה בעד יוסטון לא היה אכפת לי שיזרוק כמה שהוא רוצה ושיחדור כמה שהוא רוצה, העיקר שהכדור לא אצל דוראנט ביד.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
05/05/2019 6:53:20

מאיזו ביקורת הוא התחמק בשנה שעברה?
או ב-2015?
(אז, לטעמי, "שדדו" ממנו את הפיינלס MVP)
.
שוב, אי אפשר לחשוד בי כמי שהוא אוהד גדול –
לא של קרי, לא של דוראנט, ולא של גולדן סטייט.
.
זה לא "הקטע שלי" לשנמך שחקנים בשביל להאדיר שחקנים אחרים.
דוראנט סקוררר אדיר. קרי קלע אדיר. הצמד היו כאלו עוד לפני שחברו יחדיו בשביל לבנות אימפריה.

Adiso33
Adiso33
05/05/2019 6:49:45

תוסיף לזה שגם ביום גרוע הוא עדיין איום וכאב ראש להגנות שלא יכולות לעזוב אותו לשנייה אחת ולהתמקד בדוראנט.

הלילה הנחש היה עם המינוס הגדול ביותר מבין החמישייה (לא שאני חובב גדול של הסטט' הזה אבל עדיין…)

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:58:47
Reply to  Adiso33

אדיסו באמת.. אני לא אוהב את דוראנט (יותר מתעב את הארגון ואת סטפן קר וגרין), אבל להגיד שהנחש כרגע השחקן הטוב בליגה בזכות סטפן וקליי, זה לא נכון. הוא הטוב בליגה כרגע בזכות היכולות שלו.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 7:01:17

לא נכון זה רק בזכות קרי ורליי הוא נראה ככה. לא ניתן להביא עליו דאבל טים.

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 7:04:36

נחיה ונראה.. גם לצד ראס ואיבקה (בערך ההגדרה המושלמת ל״לא מרווחים״) הוא היה נראה לא רע בכלל.. גם עכשיו הוא יעבור לקבוצה טובה מה נראה לך?! הוא טופ 3 של הליגה בלי עוררין, עם קייס לטופ של הטופ..

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:06:38

יש הבדל בין "לא רע", "מצויין" לבין 3 תארי אליפות. בלי קרי וקליי או אחד מהם הוא לא היה זוכה בכלום וראינו את זה ב10 שנותיו באוק ונראה את זה לאחריהם.

הארדן לא נופל מדוראנט ועולה עליו מאז שעבר ליסוטון פשוט אין לו סופר טים לצידו והוא "לא רע" ו"מצויין" אבל אומרים שהוא צ'וקר לא?

תחליף בין הארדן לדוראנט, גולדן לדעתי מנצחים אותו דבר. ויוסטון?? אם יעשו פלייאוף אני אופתע

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
05/05/2019 6:53:33

הניצחון של הרוקטס היום היה במקום אחד – ריבאונד ההתקפה (17 לעומת 7).
ופה מגיע הקרדיט לשניים: טאקר (6 of) וקאפלה (7 of)

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 6:54:47

הם לא אלופי הנבא השנה בוודאות. (לחובבי ההימורים יש על הfield יחס מעל 2 קשה למצוא משהו כלכלי מזה), אם לא בסדרה הזאת הם ייפלו בגמר הנבא מול מילווקי/טורונטו/פילדלפיה וואטאבר, ואז קיידי הלך, והיעד הבא זה ליקוקיה ליאניס, כמה חבל שהבלוף של קארי כבר חשוף בפני כל עיוור, והפעם הליקוק לא יעבוד.

לבקשת הקהל
לבקשת הקהל
05/05/2019 6:56:31

כל מי שרוצה תמונה חדשה ליד השם שלו, אל תלכו רחוק:
https://bit.ly/2ZWMrpq

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 7:00:11

הארדן שיחק 46 דק ודוראנט 49 מסתבר ששחקני nba יכולים ולא מתעלפים אחרי 36 דק.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
05/05/2019 7:04:18

משעשע.
.
קודם כל – 46 דקות זה לא 48 דקות.
בנוסף –
תבדוק מה עשה דוראנט ב-10 הדקות האחרונות של המשחק, ומה הוא עשה ב-10 הדקות שקדמו להן.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:02:10

אתה רוצה לומר ששחקן צריך לקלוע בכל רגע שהוא על המגרש? למה דוראנט שיחק 46 דקות? כי קר ידע בלעדיו הסיפור גמור.

בפלייאוף לא מחכים למחר. אתה תראה שקאווי היום ישחק 48 דק או כמעט כמו גדול

מושון ״עיני נץ״
מושון ״עיני נץ״
05/05/2019 7:07:22

שמעון עדיין מחכה להתערבות איתך יש כמה אופציות אני אומר:
1. קיידי עוזב בתום העונה.
2. באקס זוכים במזרח.
3. גולדן לא אלופים.

חולק על משהו בצורה חד משמעית? קדימה אני ממתין לך

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:00:23

מושון הבנתי שאתה רוצה לקזז את ההמבורגר שאתה חייב לי מהעונה שעברה.

אני אתערב על זה שגולדן סטייט אלופה בתנאי שאין פציעות לקרי קליי ודוראנט. אם אתה מסכים בכיף.

חיים
חיים
05/05/2019 7:09:53

ההגנה של יוסטון מחליפה על כל דבר, כלומר מתאימה את עצמה לסטף ולא לדוראנֹט, מכיוון שהם יודעים מי השחקן שאסור להם לתת לו לראות אור יום.
בסופו של דבר, כל קבוצה תלויה באחוזי הקליעה, ואלה עבדו יותר מדי לטובת יוסטון.
אין שום סיבה שיוסטון ינצחו עוד משחק בפלייאוף הזה, הם כבר עכשיו הקבוצה המיותרת ביותר שם.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
05/05/2019 7:20:36
Reply to  חיים

אני לא יודע אם יוסטון ינצחו משחק נוסף בסדרה –
שוטה גדול ככל שאהיה, לא זכיתי בנבואה.
אבל זה די ברור שזו אחת מהסדרות הצמודות ביותר עד כה השנה בפלייאוף:
.
אחרי 149 דקות של כדורסל בסדרה בין גולדן סטייט ליוסטון, התוצאה המצטברת היא 340 – 335 לגולדן סטייט.
סדרה צמודה יותר, קשה לדמיין.
.
איך שלא מסתכלים על זה, מידת המיותרות של יוסטון בפלייאוף שואפת לשוויון מוחלט עם זו של גולדן סטייט…

עידו גילרי
עידו גילרי
05/05/2019 7:24:29

אנשים מתעקשים לא ליהנות מסדרה צמודה. לדעתי גם ההפרש המקסימלי לא עלה על 15 במשך כל הסדרה שזה ממש לא שגרתי עבור שתי הקבוצות.

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:03:47

שום דבר לא צמוד בסידרה-מקווה שאני אטעה. די ברור מי ינצח וכנראה בג'נטלמני ואם לא אז כמו שהימרתי 4-2 (הייתי בטוח יוסטון יגנבו אחד בגולדן). סביר להניח שזה הנצחון האחרון שלהם לעונה זו

ראס א שטן
ראס א שטן
05/05/2019 8:02:34

זה היה הנצחון האחרון של יוסטון לעונה זו

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 7:53:40

+ 1
ראו שהוא עייף בסוף

סטףףףף
סטףףףף
05/05/2019 7:58:00
Reply to  דה שוט

הצטנן, המסכן, וקיבל נזלת!!!
מסכן סטף חמודי. הוא התעייף! אוי ואבוי. איך נותנים לזה לקרות? לסטף שלנו???
אולי כדורסל בדקות הקלאצ' זה לא בשביל חמודי.
הנכד שלי סטף נורא חלש והוא לא פוגע מכזה מרחק, ועוד לעשות דאנקים נגד כל הכושים, זה לא בשבילו!
רחמונס יהודים רחמונס.

דה שוט
דה שוט
05/05/2019 8:00:13
Reply to  סטףףףף

דיברתי על דוראנט בתגובה להערה של גיא לדברים של שמעון, המילה שהשתמשת בה יצאה מהשפה לפני 60 שנה בערך

האייקון האפור המקורי היחיד
Reply to  דה שוט

עגל פספסת בגדול

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/05/2019 9:42:42

איך פיספסתי את המשחק הזה דווקא. בזכות החמאס היה לנו לילה פעיל מאוד ולא היה לי כוח לקום. אולי זאת השיטה, פשוט להישאר לישון 🙂
טאקר המלך זה ברור. יאללה רץ לראות מה באמת קרה כאן